Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@20:16:54 GMT

فرار سرمایه از خراسان رضوی زیاد است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۵۳۰

فرار سرمایه از خراسان رضوی زیاد است

استاندار خراسان رضوی گفت: فرار سرمایه از این استان زیاد بوده و مصارف منابع بانکی و سپرده ها با هم همخوانی ندارد.

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی صبح شنبه در دیدار با اعضای شورای قضایی خراسان رضوی در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: با کلید زدن طرح توسعه اقتصادی و ۱۲ منطقه طراحی شده  تلاش می کنیم در راستای توسعه استان گام برداریم و معین های اقتصادی هم برای این مناطق تعیین می شود و با هدف تولید و اشتغال حرکت خواهند کرد که در کرمان در ۵ نقطه این طرح اجرا شده و موفق هم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:از شروع سال جدید این طرح با همراهی بخش های مربوطه به ویژه دستگاه قضایی اجرایی می شود و کلید توسعه اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان هستند و نباید کاری شود تا فرار سرمایه صورت گیرد و سرمایه گذار باید حمایت شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:امروز فرار سرمایه از خراسان رضوی زیاد است و مصارف منابع بانکی و سپرده ها با هم همخوانی ندارد و در واقع پرداختی ها به نسبت حجم سپرده ها پایین است و با همکاری دستگاه قضایی باید فضایی در خراسان بوجود آوریم که امنیت سرمایه گذاری افزایش یافته و انگیزه سرمایه گذاران برای ورود به استان ارتقا یابد.

وی گفت:برای حل مشکل  مجموعه پدیده  و ۱۲۰ هزار سهامدار آن در دوره استاندار سابق اقدامات خوبی انجام شده است و پروژه ای که از اساس غیر قانونی شکل گرفته بود، امروز مراحل قانونی آن طی شده و به مرحله نهایی کار رسیده است.

رزم حسینی تاکید کرد:در موضوع موسیقی و برگزاری کنسرت هم  هیچ کس با فحشا موافق نیست اگر دستگاهی قرار است کنسرت برگزار کند باید از صفر تا ۱۰۰ آن را مدیریت کند تا حواشی ناخوشایند و نامطلوب ایجاد نشود.

وی گفت:اصل برگزاری کنسرت درست است اما با اقدامات ناهنجار و غیر عرفی و دینی مخالفم از این رو باید در شورای فرهنگ عمومی استان بر مبنای سیاستهای فرهنگی استان در این زمینه سیاستگذاری شود و به سمتی حرکت کنیم که خراسان رضوی رضوی را در شان امام رضا (ع) اداره کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد:هیچ کس و هیچ جریانی را نمی توانیم و نباید حذف کنیم استاندار دولت اعتدال هستم و با روش اعتدال و میانه روی وکمک همه جریان ها تلاش می کنم امور را به سرانجام مناسب رسانده تا استان در حد و اندازه های واقعی آن ظاهر شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از نتیجه بخشی اقدامات پیشگیرانه در زمینه جلوگیری از فرار مالیاتی، از طریق کارت‌های بازرگانی خبر داد و گفت:برای برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی پرونده تشکیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید امیر مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طبق بند 7 قانون مالیات های مستقیم، و ماده 33 مکرر قانون اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجاره دادن کارت بازرگانی جرم تلقی شده و ضمن اعمال مجازات‌های مربوطه و ابطال کارت بازرگانی، در صورت احراز فرار مالیاتی، مجازات تعزیری درجه شش برای مرتکب یا مرتکبین نیز، اعمال خواهد شد.

وی افزود: این معاونت ضمن شناسایی اشخاصی که از طریق کارت‌های بازرگانی اقدام به فرار مالیاتی  کرده‌اند، مشخصات آنها را در اختیار مدیرکل امور مالیاتی استان قرار داده و براین اساس از لیست معرفی شده؛ 12 نفر مظنون شناخته شدند.

معاون قضائی رئیس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی  عنوان کرد: ضمن ارجاع پرونده مربوطه به کمیته ویژه مبارزه با فرار مالیاتی استان، مقرر شد، فهرست این اشخاص به عنوان مودیان فاقد اعتبار (صوری)، به دفتر بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان اعلام و در سامانه مربوطه درج شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این ارتباط ، پرونده تشکیل و در حال رسیدگی و انجام فرآیند حسابرسی مالیاتی است، بدین ترتیب و با این اقدام ضمن کشف فساد در زمینه فرار مالیاتی، از استمرار این اقدام مجرمانه در سطح استان نیز پیشگیری به عمل آمده است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی