Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير عامل غول بانکي آمريکا 31 ميليون دلار بعنوان پاداش سال بمنظور عملکرد قوي اين بانک در سال 2018 ميلادي دريافت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از راشاتودي، «جماي ديمون» مدير عامل جي پي مورگان غول بانکي وال استريت در مجموع  31 ميليون دلار بعنوان پاداش و مزايا در سال 2018 ميلادي دريافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين در حالي است که رکورد دريافت پاداش او به سال 2007 ميلادي با رقم 30 ميليون دلار بر مي‌گردد.
همچنين پاداش و مزاياي او در مقايسه با سال 2017 ميلادي به دليل ثبت رکورد سود، 5.1 درصد افزايش نشان مي‌دهد. بسته پرداختي مدير اجرايي جي پي مورگان شامل 24.5 ميليون سهام، 1.5 ميليون دلار حقوق پايه و نيز 5 ميليون دلار پاداش نقدي مي‌شود.
جي پي مورگان اعلام کرد که هيئت مديره اين بانک پاداش ديمون را به دليل عملکرد قوي اين بانک در سال 2018 ميلادي تاييد کرده است. هفته گذشته جي پي مورگان سود سالانه خود را 32.5 ميليارد دلار براي سال 2018 ميلادي گزارش کرد که بزرگترين رقم در تاريخ بانکداري آمريکا محسوب مي شود.
عملکرد بانک جي پي مورگان به دليل افزايش نرخ بهره و رشد در بخش تجارت کارت اعتباري جهش پيدا کرد. بر پايه اين گزارش، «جماي ديمون» يک ميلياردر 62 ساله است که در سال 2005 ميلادي سکان مديريت جي پي مورگان را به دست گرفت و در حال بررسي برنامه هاي اين بانک بمنظور توسعه شبکه شعب در ايالت‌هاي جديد براي اولين بار در بيش از يک دهه اخير و ايجاد دفتر مرکزي جديد در منهتن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک جي پي مورگان آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

چک ۵۰۰ هزار تومانی چک پول ۵۰۰ هزار تومانی چک پول ۵۰۰ هزار تومانی جدید چک پول جدید

دیگر خبرها

  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • مصباحی مقدم: انتظارات تورمی مهم‌ترین عامل افزایش تورم است
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد