Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمصطفی داوودی روز شنبه به ایرنا افزود: روسازی بلاک محور زرین – ریگ ( در محدوده اردکان چادرملو ) با 20 میلیارد تومان، تونل زرین – ریگ با 30 میلیارد تومان و زیرسازی بلاک زرین ریگ با 35 میلیارد تومان و ساخت فنداسیون جک بالابر واگن در ایستگاه چادرملو با 200 میلیون تومان از جمله پروژه های تجاری – صنعتی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین ساخت پل آرمان با 2.5 میلیارد تومان ، پل 63 با حدود یک میلیارد تومان و پل فیضیه با 250 میلیون تومان در قالب سهولت دسترسی به ترافیک شهر و ساخت بخش های خدماتی در ایستگاه نی باد (در محور اردکان - چاردملو) با 2 میلیارد تومان و مسقف کردن سکوی اول و دوم ایستگاه یزد با حدود 4.5 میلیارد تومان در قالب طرح های رفاهی آماده بهره برداری است.
مدیرکل راه آهن منطقه یزد ، علائمی کردن سوزن های ایستگاه ساغند اردکان هم در قالب فعالیت های حمل و نقلی با حدود 2.5میلیارد تومان را از دیگر پروژه ها عنوان کرد و گفت: عمده توجه راه آهن در اجرای این پروژه ها ، تقویت خدمات دهی به مسافران است.
داودی اضافه کرد: عمده رویکرد در چند سال اخیر بحث مسافری بود و بر این مبنا ، رضایت نسبی 80 درصد از خدمات راه آهن منطقه یزد از نگاه مردم کسب شد، امیدواریم این روند ارتقا یابد.
وی با اشاره به شروع دوباره حرکت قطارهای تندرو در مسیر یزد – تهران و بالعکس هم اظهار داشت: فعلا قیمت ها اعمال نشد، اگر هم افزایش داشته باشد اسفند ماه اعلام می شود و آن موقع اطلاع رسانی خواهد شد.
این مسئول درباره فعالیت های نوروزی هم گفت: تلاش بر این است در نوروز ، با توجه به حجم بالای تقاضای مردم ، قطارهای مسیر یزد – مشهد که هم اکنون یک روز در میان حرکت می کند ، هر روزه شود .
مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی این مجموعه از حدود 2 هفته قبل و برگزاری هر هفته جلسات آن تصریح کرد: تا 20 اسفندماه با بازدیدهای مستمر از تمامی خطوط ریلی استان ، نواقص رفع خواهد شد.
داودی برپایی سفره هفت سین و استقرار افرادی در ایستگاه راه آهن یزد برای راهنمایی مسافران و گردشگران با همکاری اداره کل میراث فرهنگی را از دیگر برنامه های نوروزی عنوان کرد.
وی با اشاره به تلاش ها برای صفر رساندن تأخیر از مبدا در ایستگاه یزد تأکید کرد: از مسافران تقاضا داریم برای رسیدن به موقع به قطار، یک ساعت قبل از حرکت، در ایستگاه حاضر باشند تا از قطار بازنمانند.
وی در عین خاطرنشان کرد: هم اکنون تأخیر در قطارها از مبدأ یزد به‌طور متوسط کمتر از پنج دقیقه و تأخیر در طول سیر به‌طور متوسط حدود 20 دقیقه است که تلاش می کنیم در ماه های پایانی و بویژه نوروز 98 این عدد کمتر شود.
از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار میلیون مسافر از راه‌آهن منطقه یزد خدمات گرفته‌اند که مبدأ یا مقصد یک‌میلیون نفر از آن‌ها یزد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد دارد.
با وجودی که تنها حدود هزار کیلومتر خط آهن شامل هفت درصد مجموع خطوط ریلی کشور در این استان قرار دارد ، بیش از 30 درصد عملیات معادل چهار برابر بازدهی و بهره‌وری این بخش به نسبت دیگر نواحی مربوط به این منطقه است.
راه‌آهن یزد به دلیل انطباق مرکز ثقل راه‌آهن بر مرکز جغرافیایی کشور ، پرترافیک‌ترین منطقه ریلی کشور است به طوری که در هر شبانه‌روز 120 رام قطار از این محدوده تردد می‌کند که 30 مورد آن مسافربری است.
هم‌اکنون 42 ایستگاه زیر نظر این اداره کل راه آهن منطقه یزد قرار دارد و مهمترین ایستگاه‌های استان شامل نایین، میبد، اردکان، یزد و بافق است.
1968/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل راه ترافیک دهه فجر مشهد یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، یاشار لطفی مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: «به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی این ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.»

لطفی در ادامه به اهمیت بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: «نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاههای شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می‌توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی موثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می‌آید.»

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت‌های خود گفت: «ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تاثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.»

او گفت: زمان تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی نیمه دوم امسال خواهد بود.

کد خبر 845211 برچسب‌ها مترو خط ۷ حمل و نقل سفر - گردشگری تهران پایتخت مترو تهران مترو حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه _ بصره
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد