Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:45:47 GMT

بزودی ۱۰ خانه ورزش روستایی در سیریک تاسیس می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۶۸۵

بزودی ۱۰ خانه ورزش روستایی در سیریک تاسیس می شود

رضا حجتی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: ضمن تاسیس و راه اندازی این ۱۰ خانه ورزش در سیریک، به هر کدام از خانه ورزش روستایی وسایل و تجهیزاتی به ارزش ۵ میلیون تومان شامل میز تنیس، لباس و توپ ،فوتبال دستی ، دارت ، شطرنج، والیبال، توپ و تور ، میله دروازه اهداء خواهد شد.

وی عنوان کرد: به منظور توسعه ورزش روستایی و عشایری در سطح روستاها ۱۲ پکیچ ورزشی به ارزش ۲۰ میلیون ریال به ورزشکاران روستاهای شهرستان سیریک اهداء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجتی تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه زیر ساخت های ورزش روستایی احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای بزرگ شهرستان سیریک در سال ۹۸ عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.

مدیر کل توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: کم تحرکی و غفلت از ورزش یکی از چالش های نسل آینده است و بر همین اساس یکی از اهداف و اولویت های وزارت ورزش و جوانان تجهیز خانه های روستایی به لوازم ضروری ورزشی با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی است.

وی با اشاره به اینکه یقینن شهرستان سیریک بویژه روستاها دارای استعداد و پتانسیل های بالقوه ای در بخش های مختلف ورزشی خواهد بود تصریح کرد:در صورت حمایت و پشتیبانی و ایجاد زیر ساخت های ورزشی در شهرستانها یقینن قشرجوان و نوجوان حرف های زیادی در سطح استان و کشور برای گفتن خواهند داشت.

حجتی اضافه کرد: ورزش یکی از عوامل مهم توسعه جامعه بشری است که بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی، زمینه ایجاد زیر ساخت ها در تمام بخش های ورزشی پیشرفت های شگرفی صورت گرفته که در شهرستان سیریک نیز حرکت های خوبی صورت گرفته اما باید این حرکت ها با توجه به ظرفیت بسیار خوب شهرستان بیشتر توسعه و مدنظر مسئولان استانی و کشوری قرار بگیرد.

کد خبر 4517375

منبع: مهر

کلیدواژه: سیریک هرمزگان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از لزوم تبدیل بندر چندمنظوره سیریک به مرز مجاز دریایی خبر داد و گفت: این بندر با ظرفیت‌ و زیرساخت‌های مناسب امکان تبدیل به قطب اصلی توسعه‌ای در سواحل مکران را دارا است‌.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان ؛ "حمیدرضا محمدحسینی تختی" امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه افزود: با تبدیل شدن بندر چندمنظوره سیریک به مرز دریایی،امکان توسعه و تبدیل شدن آن به یک منطقه راهبردی در سواحل مکران برای پیشبرد اهداف توسعه دریاپایه آماده می‌شود.
وی ادامه داد: با سیاست‌گذاری در این زمینه می توان گامی مهمی در رونق معیشت و رفاه ساحل نشینان، تحقق راهبردهای اقتصاد دریامحور و نیز توسعه و تکمیل بندر سیریک با هدف رونق بخشی به سواحل مکران برداشت.
 وی افزود: با انجام اقدامات موثر و جذب سرمایه‌گذاران داخلی در بندر سیریک به عنوان محرک توسعه‌ای در سواحل مکران می‌توان  در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار منطقه نقش آفرینی کرد.
  مدیر بندر شهید باهنر، توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقش موثر توسعه سواحل مکران در اقتصاد منطقه از یک سو و نیز موقعیت جغرافیایی ممتاز بندر سیریک و فاصله دریایی ۵۰ مایلی آن تا کشور عمان از سوی دیگر، لزوم بسترسازی برای رونق کسب و کار، صادرات و واردات انواع کالا و تسهیل امر تجارت در راستای تاکیدات رهبر انقلاب را از دلایل مهم تبدیل بندر سیریک به مرز مجاز دریایی دانست. 
گفتنی است؛ بندر سیریک در شرق هرمزگان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای صادرات و واردات از نظر نزدیکی به بنادر امارات و عمان است.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد