Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:52:33 GMT

کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۶۹۰

کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: ماموران مبارزه قاچاق کالا و ارز استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۳۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۸۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آرش مرادی افزود: دو نفر در این زمینه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

کشف سیگار خارجی قاچاق از یک دستگاه اتوبوس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف و کفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود، از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6087937

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان