Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@01:45:56 GMT

بیش از ۴۲۰۰ پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۱۷۴۷

بیش از ۴۲۰۰ پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام شد

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: در ۹ ماه امسال بیش از ۴۲۰۰ پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام شده است. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مجتبی بیاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با پیگیری‌های مدون و مستمری که انجام شده است در 9 ماه امسال 4298 پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به اینکه 421 هزار و 738 مسافر در فرودگاه کرمانشاه جابه‌جا شده است، عنوان کرد: میزان بار جابه‌جا شده در طی این مدت توسط این مسافران 2869 تن بوده است.

تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه به 140 مورد افزایش یافتبیش از 138 پرواز هفتگی در فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شودطرح بهسازی و توسعه سطوح پروازی فرودگاه کرمانشاه به 25 درصد پیشرفت فیزیکی رسید بیاتی گفت: فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه‌ هاب غرب کشور نقشی محوری در جابه‌جایی مسافران استان‌های غرب کشور را دارا است و این فرودگاه نقش بی‌بدیلی در کشور را با توجه به ویژگی‌های خاص خود را دارا است.

وی افزود: اکنون 140 پرواز برنامه‌ای هفتگی توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر، قشم‌ایر، آسمان، معراج، کیش‌ایر، آتا، کارون ایران‌ایر تور، کاسپین، پویا، زاگرس و وارش در فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه استان به سرزمین وحی برای انجام حج تمتع اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجاج در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری به خانه خدا اعزام می‌شوند.

وی در خصوص نحوه بازگشت حجاج نیز گفت: هنور تاریخ مشخصی در ارتباط با بازگشت حجاج اعلام نشده است اما معمولاً پروازهای بازگشت 25 روز پس از اعزام انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان در ارتباط با اعزام زائران حج عمره نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده، فقط پنج تا شش فرودگاه بزرگ کشور شرایط اعزام زائران عمره را دارند و زنجان در این لیست قرار ندارد.

وی به موضوع برقراری پروازهای هوایی استان به فرودگاه‌های دیگر، گفت: این مهم از سوی فرودگاه زنجان و متولیان امر به ویژه استانداری در حال رایزنی است، اما مشکل اصلی به کمبود هواپیما باز می‌گردد.

به گفته مدیر فرودگاه شهدای زنجان، این فرودگاه در سال 1402 به 240 پرواز مسافربری داخلی و خارجی با 20 هزار و 843 مسافر و 982 پرواز غیر مسافری خدمات ارائه کرد؛ در سال 1401 نیز از این فرودگاه 32 پرواز مسافربری داخلی و خارجی با 3 هزار و 379 مسافر انجام و به هزار و 372 پرواز غیرمسافری خدمات ارائه شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از ۳ اردیبهشت ماه