Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، داوود شهرکی عنوان کرد: ذخیره در حال بهره‌برداری در معادن زغال سنگ 835 میلیون تن است و ذخیره کشف شده در آن دو دهم میلیون تن است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذاری انجام شده در معادن زغال سنگ استان بیش از 964 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهرستان طبس در خراسان جنوبی به عنوان قطب زغال سنگ کشور شناخته می‌شود و بیش از نیمی از اشتغال ایجاد شده در معادن استان مربوط به معادن زغالسنگ است. 

شهرکی افزود: تاکنون 28 معدن زغال سنگ در استان شناسایی شده و فعال است که در این معادن بیش از 5 هزار و 711 نفر مشغول به کار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در 578 معدن شناسایی شده استان حدود 10 هزار و 923 نفر مشغول به کار هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت سرمایه گذاری معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان ظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات تملک و دارایی‌های استان در حساب دستگاه‌های اجرایی استان رسوب کرده است.

وی ادامه داد: از این اعتبار یک هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان مربوط به ۵۸ دستگاه اجرایی و مابقی مربوط به ۳۱ شهرداری‌ها استان می‌باشد.

به گفته وی مبلغ ۵۸۰ میلیارد تومان که ۴۹ درصد اعتبار مانده را شامل می‌شود مربوط به ۵ دستگاه اجرایی است.

ذاکریان با بیان اینکه برخی از این اعتبارات رسوب شده مربوط به آذر و دیماه سال گذشته است، گفت: رقم اعلام شده هم اکنون در اختیار مدیران دستگاه اجرایی است و مانع مؤثری برای جذب این اعتبارات وجود ندارد.

وی بر جذب به موقع و با کیفیت اعتبارات تاکید کرد و افزود: مدیران تلاش کنند که جذب به روزهای آخر مهلت قانونی موکول نشود.

کد خبر 6080011

دیگر خبرها

  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • معادن یکی از پیشرانهای توسعه استان هستند
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • حمل و نقل با نوار نقاله‌ها در معادن چگونه انجام می‌شود؟
  • راهبرد‌های وزارت صمت برای تحقق شعار سال در بخش معدن
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی