Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در مراسم رونمایی از کتاب "نامه به فرزند" و گشایش نمایشگاه آثار استادان انجمن خوشنویسان ایران که عصر دیروز جمعه ۲۸ دی ماه در این مجموعه برگزار شد، درخواست خوشنویسی لوگوی سازمان میراث فرهنگی توسط غلامحسین امیرخانی از سوی محمدحسن طالبیان (معاون میراث فرهنگی) به نمایندگی از این سازمان مطرح شد که مورد استقبال امیرخانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی سبزه (استاد برجسته انجمن خوشنویسان ایران) نیز در خصوص ضرورت انجام این کار گفت: آرم هر سازمان یا شرکتی ویترین معرفی آن سازمان است و سازمان میراث فرهنگی ایران که آثار هنری فاخر ایرانی را در موزه‌های خود جای داده ضرورت دارد برترین خوشنویس معاصر، آرم این سازمان را بازطراحی کند.   

طالبیان (معاون میراث فرهنگی کشور) در ادامه این مراسم گفت: بسیار خوشنودیم که استاد امیرخانی پذیرفته‌اند خوشنویسی لوگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را انجام دهند که اصل آن را در موزه قرار خواهیم داد. از وی بابت این زحمت تشکر ویژه داریم.

 این درخواست پیرو پیشنهاد امیررضا شریف‌نیا (مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران) به علی اصغر مونسان (معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) مبنی بر بازنویسی و بازطراحی لوگوی این سازمان مطرح شد که در مراسم روز گذشته از سوی معاون میراث فرهنگی کشور به نمایندگی از این سازمان اعلام شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی غلامحسین امیرخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.

وی افزود: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

جیلان اضافه کرد: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید

توسعه میراث فرهنگی و گردشگری در بام ایران با ثبت ۵۳ قرارداد

وی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.

جیلان ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر