Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهردار تهران عصر روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه با حضور در جمع دو هزار نفری پرسنل و خانواده‌های سازمان بهشت زهرا (س) در برج میلاد تهران، از «صفر آزادی نژاد» قدیمی‌ترین تطهیرکننده تهران تجلیل کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان پیروز حناچی به همراه خانواده با حضور در گردهمایی بزرگ خانوادگی ۲۰۰۰ نفری پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در برج میلاد تهران، با هدف تکریم پرسنل شریف و زحمتکش بهشت زهرا (س) از صفر آزادی نژاد قدیمی‌ترین تطهیر کننده تهران تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران طی سخنانی ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و خانواده‌های آنان گفت: طبق آمار و ارقام و براساس نظرسنجی‌های موجود میزان رضایت شهروندان از خدمات بهشت زهرا (س) سطح بالایی دارد و این نشان می‌دهد که سازمان بهشت زهرا (س) کارش را خوب انجام می‌دهد.

حناچی تصریح کرد: خدمات معنوی و خداپسندانه‌ای که شما پرسنل زحمتکش در شرایط سخت به شهروندان و مراجعین داغدار ارائه می‌کنید و باعث تسلی روح و روان افراد داغ دیده می‌شوید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

صفر آزادی نژاد به عنوان قدیمی‌ترین تطهیر کننده شهر تهران و سازمان بهشت زهرا (س) است که پیکر مطهر بسیاری از شهدای گرانقدر از جمله شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی، شهید کلاهدوز، شهید رجایی، شهید پلارک، شهید چمران و بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تعداد بسیار از اموات مسلمین را در طی ۳۵ سال خدمت تطهیر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تطهیر بهشت زهرا حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر