Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران از دستگیری دو مامور قلابی در ایستگاه مترو میدان ولیعصر خبرداد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش ماموران پلیس مترو در حال گشت‌زنی در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) بودند که به دو مرد در حال پرسه زنی مشکوک شده و رفتار آنها را تحت نظر گرفتند که در ادامه این دو نفر اقدام به بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مرد به محض مشاهده ماموران پلیس مترو آن شهروند را رها کرده و در حالی که سعی در خونسرد نشان دادن خود داشتند ادعا کردند که از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هستند و به دلیل حمل موادمخدر اقدام به بازرسی بدنی از آن شهروند کرده بودند.

ادعای این دو نفر در حالی مطرح شد که آنان فاقد هرگونه کارت شناسایی بوده و زمانی که ماموران مترو نیز درخواست کارت شناسایی کردند، این افراد با تهدید و جوسازی از ارائه کارت شناسایی و حکم ماموریت امتناع کرده و حتی مدعی شدند که چون مافوق ماموران مترو هستند با آنها برخورد خواهند کرد.

تهدیدات دو مامورنما موثر نبود و ماموران پلیس مترو اقدام به دستگیری و انتقال این افراد به کلانتری 105 سنایی کردند که در آنجا سوابق این افراد بررسی و مشخص شد که آنان ارتباطی با پلیس نداشته و اتفاقا پیش از این چندین بار به دلیل ارتکاب جرائم مختلف بازداشت نیز شده‌اند.

سرهنگ علیرضا راقی، فرمانده یگان انتظامی مترو با تایید این خبر به ایسنا، گفت: دو متهم که به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی، بازداشت شدند، اعتراف کردند که با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان به خصوص مسافران مترو در ایستگاه‌هایی مانند میدان انقلاب، میدان ولیعصر و... می‌کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهمان روانه دادسرا شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مترو مامور قلابی ولیعصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیاتی و ضربتی امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

 سردار یحیی الهی هفتم فروردین در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت محله محور در سطح استان ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق و یک مالخر و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

وی افزود: ماموران در همین راستا موفق به کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه سلاح شکاری و ۳۶ قبضه سلاح جنگی و کشف ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر، ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شدند.

این مقام انتظامی لرستان با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سنگین، شوتی و کشف بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: ۱۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر شده است.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۶ نفر اراذل و اوباش در سطح استان و توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف خاطرنشان کرد: طرح‌های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان