Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:57:53 GMT

نقش‌آفرینی متفاوت حامد بهداد قصر شیرین

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۱۵۰

به گزارش افکارنیوز ، در روزهای گذشته پس از آماده‌سازی موسیقی و جلوه‌های ویژه بصری قصرشیرین توسط امین هنرمند و محمود نجفی، نسخه‌ای از آخرین فیلم سیدرضا میرکریمی، تحویل دبیرخانه جشنواره فجر شده است.

قصرشیرین در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین رفت و فضایی متفاوت نسبت به آثار قبلی میرکریمی دارد.

«قصر شیرین» داستانی اجتماعی دارد و حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور و بابک لطفی خواجه‌پاشا بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «قصر شیرین» توسط محسن قرائی و محمد داودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی نوشته شده و از ۱۶مهرماه در یاسوج جلوی دوربین رفته بود.

عوامل تولید «قصر شیرین» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: محسن قرائی و محمد داودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، صدابردار: سعید بجنوردی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، عکاس: حافظ احمدی، مجری طرح و مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی.

گفتنی است سیدرضا میرکریمی پیش از این فیلم سینمایی «دختر» را کارگردانی کرده بود که در سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی استان کهگیلویه و بویراحمد دوربین فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر حامد بهداد فیلم سینمایی قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در شرایطی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 مقابل العین شکست خورد که سه گل تیم میزبان و پنالتی وارد دروازه‌ شد.

محمد کمال ریشه در مورد سه پنالتی گفت: سفیان رحیمی، مهاجم العین، در صحنه پنالتی اول و سوم توسط محمد العویس و کالیدو کولیبالی سرنگون شد و در صحنه پنالتی دوم هم علی البلیهی، بازیکن الهلال، مانع بازی اریک، بازیکن العین، شد.

این کارشناس مصری در مورد اینکه داور اردنی به اخطار دادن به العویس و البلیحی و اخراج نکردن آنها توضیح داد: این دو خطا در جریان مسابقه و برای توپ رخ داد، بنابراین این دو بازیکن مستحق جریمه با کارت زرد بودند. برای اخراج مستقیم نیاز به هنگام نگه داشتن، هل دادن یا لمس توپ با دست است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی