Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:25:20 GMT

«پول و پورن» به «سینماروایت» رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۱۷۶

«پول و پورن» به «سینماروایت» رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سومین برنامه از فصل جدید «سینماروایت» به مستند «پول و پورن» ساخته مهدی نقویان می‌پردازد.

«پول و پورن» قرار است یکشنبه ۳۰ دی ماه در «سینماروایت» به نمایش عموم درآید و سپس با حضور فاطمه دانشور عضو سابق شورای شهر تهران و همچنین شهناز سجادی دستیار ویژه معاونت زنان ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به نقد و بررسی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه سوم از فصل جدید «سینماروایت» روز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ با اکران، نقد و بررسی مستند «پول و پورن» در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار برگزار خواهد شد.

کد خبر 4517416 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: روایت فتح سینما روایت شورای شهر تهران فاطمه دانشور مهدی نقویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره پژواک رادیو، غلامرضا عزتی، تهیه کننده رادیو صبا و نامزد بخش برنامه‌های مستمر مسابقه با بیان اینکه برنامه اش بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان است، گفت: در این دوره از جشنواره رادیویی پژواک که سومین دوره خود را سپری می‌کند، با «دوراهی» که برنامه مسابقه محور است، توانستم در بخش مستمر به مرحله نهایی راه پیدا کنم. این مسابقه بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان تولید می‌شود و حرفه‌ای بودن آن‌ها در مشاغل خانگی با هدف تولید، اشتغال و کارآفرینی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

تهیه کننده رادیو صبا درباره این موضوع که چه میزان این جشنواره می‌تواند به تقویت مستندسازی کمک کند؟ عنوان کرد: همه جشنواره‌ها برای ارتقای سطح کیفی تولیدات رادیویی برگزار می‌شود و این جشنواره می‌تواند در راستای تقویت و بهبود برنامه سازی در قالب مستند گام بردارد تا ما شاهد آثار و تولیدات بهتر و بیشتری در این حوزه باشیم.

عزتی در ادامه افزود: ساخت مستند در رادیو کار دشواری است و به مهارت و زمان زیادی نیاز دارد. تهیه کننده در این حوزه باید زمان کافی را بگذارد تا بتواند مستند خوبی تهیه کند. در ساخت مستند موضوع و سوژه انتخابی بسیار مهم است.

وی معتقد است: برنامه ساز نگاه و زاویه دیدی که برای تهیه و پرداخت سوژه و ایده دارد، بسیار حائز اهمیت است. ضمن این که تهیه تمهیدات و تجهیزات برای تهیه اثر مستند و استفاده از عوامل انسانی باید مورد توجه قرار بگیرد.

عزتی، تهیه کننده رادیو صبا در پایان صحبت هایش از برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود: برای همکاران و دست اندرکاران این جشنواره آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم در سال‌های بعد این جشنواره ادامه دار باشد و شاهد آثار فاخر در این حوزه باشیم.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان
  • ضرورت هماهنگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار
  • معرفی برترین های آثار مستند رادیویی در جشنواره ملی پژواک