Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی برای چهار سال دیگر ریاست این هیئت را بر عهده گرفت. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ظهر امروز رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، روسای هیئت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان‌های تابعه و هفت کاندید در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا هادی رفیعی، محمدصادق شمس کلاهی، مسعود مرشدی، کاموس همتی هزاوه‌ای، جواد فراهانی‌نژاد مقدم انصراف خود را اعلام کردند، در انتها انتخابات بین دو کاندید باقی مانده سعید شمس‌کلاهی و تیمور همتی هزاوه برگزار و در نهایت تیمور همتی هزاوه رئیس سابق این هیئت با 13 رای به مدت چهار سال دیگر ریاست این  را برعهده گرفت، سعید شمس کلاهی هم در این انتخابات موفق به کسب چهار رای شد.

مجمع عمومی سالیانه هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی باید برگزار شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به وظایف رئیس هیئت پهلواتی و زورخانه‌ای گفت: باید در عملکرد خود نسبت به چهار سال آینده به یک کلی‌نگری، جمع‌بندی، تعادل و تساهل در عمل مواجه باشیم، رعایت دقیق آئین‌نامه فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل  یکی از وظایف رئیس هیئت است.

عابد حقدادی افزود: مجمع عمومی سالیانه هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی چند سالی است که برگزار نمی‌شود، این مجمع باید برگزار شود زیرا حق اعضا است که عملکرد رئیس هیئت را مورد ارزیابی قرار داده و در موارد مختلف از او پاسخ بگیرند، سال گذشته علی‌رغم پیگیری اداره کل برای برگزاری این مجمع، شاهد برگزاری آن نبودیم.

وی تصریح کرد: در شهرستان زرندیه تعداد زیادی پروژه‌های مختلف وجود دارد مثل زمین چمن کنار زورخانه این شهرستان که فاقد یک رختکن ساده است، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال تکمیل این پروژه‌ها هستیم، امیدواریم با امتیازی که سال آینده   برای تعمیر و نگهداری زورخانه شهرستان زرندیه در نظر گرفته می‌شود بتوانیم زورخانه این شهرستان را احیا کنیم.

حقدادی  اضافه کرد: اگر عجله نداشته باشیم می‌توانیم به راحتی پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

در استان مرکزی 4 هزار و 700 ورزشکار پهلوانی و زورخانه‌ای وجود دارد

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی هم در انتهای این جلسه بااشاره به برنامه چهار سال آینده این هیئت گفت: یکی از برنامه‌ها سرمایه‌گذاری برای نونهالان، نوجوانان و ورزش‌های پایه برای شرکت در مسابقات این حوزه  است.

مسابقات زورخانه‌ای هنرهای فردی و کشتی پهلوانی کشور در شیراز برگزار می‌شود

کارگران پهلوان کشور مهمان خراسان‌ جنوبی می‌شوندتیم پهلوانی و زورخانه‌ای فارس در لیگ برتر کشور شرکت‌ می‌کند

تیمور همتی هزاوه‌ای افزود: برگزاری کلاس‌های داوری، مربیگری و آموزشی حتما باید انجام‌ شود،  امیدواریم با تعامل همه شاهد رشد و توسعه این ورزش و ترویج فرهنگ پهلوانی در استان مرکزی باشیم، در استان مرکزی 11 زورخانه و 4 هزار و 700 ورزشکار پهلوانی و زورخانه‌ای وجود دارد.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود