Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@05:10:08 GMT

همایش پیاده روی هوای پاک در قیامدشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۲۲۱

همایش پیاده روی هوای پاک در قیامدشت برگزار شد

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، شهردار قیامدشت در سخنانی روز هوای پاک را فرصتی برای توجه بیشتر به طبیعت و محیط زیست عنوان کرد و اظهار داشت: داشت: بهره‌ مندی ازهوای پاک موجب ارتقای سلامت عمومی افراد شده و نقش موثری در کاهش آلودگی هوا دارد.
حسین ترکاشوند یادآور شد: همه افراد باید مسئولانه نسبت به موضوع هوای پاک توجه داشته و با رعایت اصول و قوانین در داشتن هوایی عاری از آلودگی سهم خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: بسیاری از بیماری‌ها و مشکلاتی که امروز گریبانگیر انسان ها شده ناشی از هوای ناسالم است که این قضیه نه تنها بر سلامت انسان ها بلکه بر روی همه موجودات اثرات مخرب برجای می گذارد.
ترکاشوند اظهار داشت: امروزه آلودگی هوا به یکی از مهمترین معضلات جوامع تبدیل شده و باعث شده تا کشورها برای گذر از آن از تمامی امکانات خود استفاده کرده وهزینه های بسیاری را پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، از سال 1374 روز 29 دی ماه با هدف ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه برای حفاظت از محیط زیست و هوای پاک به عنوان روز ملی هوای پاک در ایران اعلام شده است.
قیامدشت در 15 کیلومتری جاده خاوران و در انتهای جنوب شرقی حریم منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است.
شهر قیامدشت پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه 15 تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری قرار دارد.
1970/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آلودگی هوا پیاده روی جامعه حفاظت از محیط زیست طبیعت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران برگزار شد