Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: هیچ موضوع امنیتی و یا سرقت در این ماجرا مطرح نیست اما پس از تحقیقات بیشتر، اخبار تکمیلی به اطلاع شهروندان عزیز می‌رسد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار پاسدار محمدرضا اسحاقی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در رشت جزئیات حادثه صبح امروز در خیابان بیستون شهر رشت را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: ساعت 11:30 امروز خودرویی با وضعیت غیرعادی در رشت در حال حرکت بود که پلیس راهور به تعقیب آن پرداختند.

سردار اسحاقی اعلام کرد: در پی این تعقیب و گریز، سرنشین خودرو که فردی مسلح به سلاح کمری بود به طبقه فوقانی یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان بیستون رشت گریخت و در آن پناه گرفت.

‌ماجرای تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت‌ چه بود؟‌سارق خیابان بیستون رشت دستگیر شد‌

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مدارای پلیس در ابتدای امر برای دستگیری متهم ابراز داشت: این فرد حالت عادی نداشت و اینطور وانمود می‌کرد که قصد خودکشی دارد.

سردار اسحاقی با بیان اینکه این فرد نهایتاً ساعت 14:30 خود را تسلیم پلیس کرد و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد افزود: به نظر می‌رسد که این فرد مسلح مواد مخدر توهم‌زا استفاده کرده باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ موضوع امنیتی و یا سرقت در این ماجرا مطرح نیست، اما پس از تحقیقات بیشتر، اخبار تکمیلی به اطلاع شهروندان عزیز می‌رسد.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدباقر دانش گفت: با آغاز لایروبی مسیر‌های های ۲ رودخانه گوهر رود و زرجوب در شهر رشت ، لایروبی مسیر این رودخانه‌ها در منطقه یک خیابان شهدای گمنام تا سیااسطلخ، منطقه ۳ خیابان تختی تا پل بوسار و منطقه ۴ سیااستطلخ تا چمارسرا در دست انجام است.

وی هدف از اجرای عملیات لایروبی این رودخانه‌ها را برطرف سازی بوع نامطبوع و شیوع آلودگی‌های احتمالی در فصل گرما عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی، لایروبی رودخانه‌های شهر رشت تا ۲ ماه آینده و قبل از شروع فصل تابستان به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه همه فاضلاب‌های خانگی این شهر به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود سرازیر می‌شود ، گفت: رودخانه زرجوب و گوهررود که از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرند از شهرستان شفت وارد گیلان شده و در مسیر خود در شهرستان رشت، به ترتیب از مناطق هندخاله و و پیربازار به سمت مرداب انزلی روانه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • فرمانده تحت تعقیب فلسطینی کیست؟ + فیلم
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت