Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:32:15 GMT

آزادی یک گروگان و دستگیری ۶ آدم ربا در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۳۳۱

آزادی یک گروگان و دستگیری ۶ آدم ربا در زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در اوایل دی ماه سال جاری در شهرستان زاهدان بلافاصله تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی، موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد مردی ۳۵ ساله در منطقه «شیرآباد» زاهدان به دلیل اختلافات شخصی توسط افرادی ربوده و به محل نامعلومی برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان این گروگان، تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با هدایت مقام قضائی عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات و سرنخ های به دست آمده مشخص شد آدم ربایان با ۲ دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه زانتیای مشکی رنگ در محل جرم اقدام به تیراندازی با سلاح کلاش و آدم ربایی کرده اند.

 وی گفت: خوشبختانه تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی سرانجام موفق شد محل اختفای گروگان را در خیابان «خرمشهر» شهرستان زاهدان شناسایی کند.

این مقام مسئول بیان کرد: افسران زبده پلیس در یک عملیات منسجم و هماهنگ، با محاصره مخفیگاه متهمان در اقدامی ضربتی و حساب شده وارد عمل شدند و گروگان را  در حالی که در گوشه حمام دست و پایش بسته شده بود به صورت صحیح و سالم  آزاد کردند.

وی گفت: با توجه به فرار مجرمان از صحنه جرم، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ربایندگان در اولویت کاری مأموران قرار گرفت که با بهره گیری از شگردهای پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی ۲ مخفیگاه آنها شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۴ نفر از آدم ربایان دستگیر شدند.

قنبری اظهار کرد: در ادامه ۲ نفر دیگر از آدم ربایان نیز که با خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده در این آدم ربایی قصد فرار داشتند با رصد مأموران در شهرستان گناباد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

کد خبر 4517451

منبع: مهر

کلیدواژه: آدم ربایی زاهدان محمد قنبری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جانشین پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال، توسط یک نفر مذکر حدودا ۳۵ ساله دستگیری سارق در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت می‌باشند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شود و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود.

سرهنگ منوچهر ترکمندی بااشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد ۳ حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف گردید.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با عنایت به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری
  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع