Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:01:18 GMT

خبرنگار حوزه محیط زیست ایرنا قم تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۳۶۵

خبرنگار حوزه محیط زیست ایرنا قم تقدیر شد

قم- ایرنا- خبرنگار حوزه محیط زیست ایرنا قم روز شنبه در همایش روز ملی هوای پاک مورد تقدیر مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا،همایش گرامیداشت روز ملی هوای پاک در قم به مناسبت 29 دی ماه با شعار «هوای پاک، مسئولان، مردم» با حضور استاندار و شماری دیگر از مسئولان استان در سالن همایش های شهرداری قم برگزار و در آن از سید محمد ابراهیم جنابان، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم به دلیل فعالیت رسانه ای در حوزه حفاظت محیط زیست با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این لوح تقدیر آمده است: بدون تردید حفظ و حراست از محیط زیست میهن عزیزمان ایران و تلاش برای تامین امنیت و سلامت شهروندان، جایگاهی بس ارزشمند در نزد پروردگار متعال داشته و هیچگاه فراموش شدنی نیست، از این رو در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و همزمان با سالروز «هوای پاک» از حضرتعالی که همواره با عزمی راسخ و پرتوی از تعهد و صداقت برای دستیابی به محیط زیست سالم و پایدار و آینده ای بهتر و برتر در این خطه مقدس تلاش کرده اید، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سربلندی شما را از درگاه ایزدمنان خواستاریم.
گفتنی است محیط زیست استان قم در سال های اخیر بر اثر رخدادهای طبیعی و فعالیت های انسانی با چالش های جدی مواجه شده است که در همین رابطه ایرنا مرکز قم با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای خود همچون تهیه گزارش های خبری و تصویری، انجام مصاحبه های تخصصی و برگزاری میزگردهای کارشناسی با حضور صاحب نظران برجسته، تلاش می کند این مساله را به اطلاع مسئولان و مردم برساند و از وارد شدن آسیب بیشتر به طبیعت استان جلوگیری کند.
7405/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تقدير ايرنا قم محيط ريست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن

در مجاورت روستای انزل از توابع شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه کارگاه سنگ شکن وجود دارد. گرد و غبار حاصل از اینگونه کارگاه‌ها دارای اثرات مخرب برای سلامت انسان و زیست محیط است و توجه به این موضوع امری مهم است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام، گرد و خاک‌های ناشی از کارگاه سنگ شکن در مجاورت روستای انزل از توابع شهرستان سرپل ذهاب باعث آلودگی این منطقه شده است و سلامت اهالی این منطقه را به خطر انداخته است. چرا هیچگونه پیگیری به جهت سلامت اهالی این روستای از طرف مسئولان به ویژه بهداشت و درمان و حفاظت از محیط زیست انجام نمی‌شود؟

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • نگرانی اهالی روستای انزل از آلودگی کارخانه سنگ شکن
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • ۳۱ جلد کتاب در حوزه دانش بومی و محیط زیست تدوین شد
  • همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران برگزار شد
  • بالغ بر ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران رسید