Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان گفت : بی احتیاطی راننده و ناتوانی وی در کنترل خودروی پراید سبب تصادف منجر به فوت محور جیرفت - رودبار جنوب شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دادمولا آبکار به انتشار شایعاتی در خصوص علت تصادف منجر به فوت مسیر رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: در این شایعه ادعا شده است که کاروان خودروهای همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری باعث بروز این تصادف شده‌اند که ما بر اساس شواهد موجود و نظر کارشناسان، این ادعا را رد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کارشناسان قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان ضمن بررسی دقیق صحنه حادثه، علت سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو گزارش کردند.

بر اساس کروکی پلیس راه جنوب استان کرمان خودرو سانحه دیده در خط کندروی جاده درحال حرکت بوده و به نظر می رسد هنگام رسیدن به پیچ بدلیل عدم توجه کافی به جلو قادر به کنترل و تغییر مسیر به موقع خودرو نبوده لذا ماشین دچار سانحه شده است.

روز پنج‌شنبه همزمان با سفر معاون رئیس جمهوری در جنوب کرمان یک خودروی پراید در منطقه بهادرآباد شهرستان رودبار، در ساعت 11:35 دقیقه دچار واژگونی شده که پلیس راه در ساعت 11:40 دقیقه در محل حاضر و کروکی حادثه و گزارش خود را ثبت کرده است.

متاسفانه در این سانحه 2نفر کشته و راننده خودرو نیز مجروح شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت