Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: باید اطلاعات هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، انجمن های اسلامی و مداحان در سامانه طوبی ثبت شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، بیان کرد: ساماندهی و برنامه ریزی جامع کشوری برای تشکل های دینی و مذهبی از مهم ترین اهداف این طرح است.

حسینی ادامه داد: با ثبت اطلاعات تشکل های دینی در این سامانه، بانک اطلاعاتی آن ها در دسترس بوده و فعالیت ها نیز منسجم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون هزار و ۶۸ مداح اطلاعات خود را در سامانه طوبی به ثبت رسانده اند، افزود: از این تعداد، اطلاعات هزار و هفت نفر تایید شده است.

صدور کارت مداحی برای ۲۰۰ نفر

بنا به گفته مسئول دبیرخانه شورای هیئت های مذهبی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکنون برای ۲۰۰ نفر در سطوح یک، دو، سه، پیرغلام و ذاکر کارت مداحی صادر شده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۷۸۲ هیئت مذهبی استان اطلاعات خود را در سامانه طوبی به ثبت رسانده اند، گفت: برای ۴۶۶ هیئت مجوز صادر شده است.

حسینی بیان کرد: همچنین ۲۵ کانون فرهنگی تبلیغی اطلاعات خود را در سامانه طوبی ثبت کرده اند که برای ۱۴ کانون مجوز صادر شده است.

وی خواستار ثبت نام شاعران، مداحان و هئیت های مذهبی در این سامانه شد و افزود: صدور مجوز و کارت مداحی منوط به ثبت نام در سامانه طوبی خواهد بود.

حسینی با اشاره به انتخابات کانون مداحان بیان کرد: متقاضیان برای کاندید شدن در این انتخابات می توانند از نیمه مهر ماه تا نیمه آبان ماه سال جاری ثبت نام کنند.

کد خبر 4517458

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند سید محمد حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی

از دیروز سامانه بارشی در خراسان جنوبی فعال شده که بارش باران در این ایام در نزد قدیمی‌ها به شیشه ۳۶ معروف است.

بارش ها سبب بروز خسارت در برخی از نقاط استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن