Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@14:18:20 GMT

برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد در 21 رشته

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۴۷۵

برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد در 21 رشته

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد در 21 رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدفاضل یوسفی در نشست با خبرنگاران گفت: ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هشت رشته تیمی و 13 رشته انفرادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای اولین بار رشته ورزشی ویژه جانبازان نیز در این دوره از مسابقات المپیاد دیده شده است ادامه داد: امسال برای رشته های تیمی سقف گذاری شده و 40 رشته ورزشی با کیفیت استانی برای این دوره انتخاب می شوند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه شهروندان از شهرستان‌های استان نیز امکان حضور در این مسابقات را دارند اضافه کرد: رشته‌‌های انفرادی این دوره از رقابت‌‌ها شامل تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ، دارت، طناب‌زنی، طناب کشی، بازی های محله‌ای و ... است.

وی بیان داشت: رشته‌های تیمی این دوره از المپیاد نیز شامل دژابال، هفت سنگ، کبدی، هندبال، طناب‌کشی، والیبال، بسکتبال، فوتسال و ... است که علاقمندان تا پایان دی ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد هدف از برگزاری این المپیاد را افزایش شور و نشاط اجتماعی و تحرک در بین شهروندان خواند و گفت: کم تحرکی تهدیدی برای سلامت روحی و اجتماعی شهروندان به شمار می رود و تلاش ما این است که تمامی اقشار مختلف جامعه ورزش را در دستور زندگی خود قرار دهند و به صورت متداوم به آن بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج ورزش در محلات علاوه بر تامین سلامتی خانواده‌ها، موجب همگرایی، نشاط، اخلاق و همدلی اعضای خانواده می شود.

این فعالیت ورزشی دقیقا با فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزش شهروندی و گردشگری در هم تنیده شده است و بدین معناست که هیچ مرز مشخصی میان این فعالیت ها نیست.

یوسفی شروع رقابت‌ها را از پنجم بهمن ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این رقابت‌ها تا 22 بهمن به طول می‌کشد اما با حضور برگزیدگان آیین اختتامیه ویژه‌ای برگزار می شود که با لوح تقدیر و تندیس و جوایز نقدی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمامی افراد در سنین و رده‌های مختلف حتی افراد با سن بالا می ‌توانند در رشته‌ های مختلف به تفریح و رقابت بپردازند تصریح کرد: سال پیش بیش از 9 هزار نفر در 26 رشته نام‌نویسی کردند و استقبال شهروندان از این المپیاد بی نظیر بود و در سال جاری نیز روند نام نویسی مطلوب بوده استقبال خوبی صورت گرفته است که پیش‌بینی می شود بیش از سال گذشته حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پیروزی انقلاب اسلامی تیراندازی شور و نشاط شهرداری یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است

به گزارش خبرآنلاین ، علی جبلی ملی پوش شنا ایران اظهار داشت: در تمامی استان‌ها در بیشتر هیئت‌های استانی حتی یک استخر هم ندارند. فدراسیون شنا و هیات‌ استان‌ها در حد توان خودشان از ما ورزشکاران حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیر ساخت کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم سطح تمرینات را بالا ببریم.

جبلی با انتقاد به تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.

وی ادامه داد: تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را بهم می‌ریزد.

جبلی افزود: ای کاش تمام ورزش‌ها را با یک چشم نگاه می‌کردند و تمام ورزشکاران در یک سطح بودند. در رشته شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت.

این قهرمان، افزود: نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را بدست بیاورد، قطعا اگر به ورزشکارانش توجه بیشتری کنیم، مدال‌های رنگارنگی هم از آن بدست می‌آید.

این قهرمان خواستار توجه و استعدادیابی به استان‌های ساحلی داشت و گفت: در شهرهای مختلف کشور مخصوصا در شهرهای ساحلی ایران، استعدادهای نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنا ایران شاهد باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898208

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود