Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین همایش مدیران ارشد قرآنی استان کرمان و مدیران موسسات قرآن و عترت اتحادیه موسسات فرهنگی استان در مجتمع مس سرچشمه طی دو روز 27 و 28 دی‌ماه برگزار شد.

مصطفی نیک‌ورز، دبیر اتحادیه موسسات قرآنی استان کرمان، گزارش کوتاهی از این دو روز به خبرنگار ایکنا ارائه داد و گفت: این همایش به همت مدیر مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر این مجتمع قول همکاری ویژه‌ای را درخصوص برپایی فعالیت‌های قرآنی در جنوب و شرق استان با محوریت اتحادیه داد.

نیک‌ورز بیان کرد: در روز دوم همایش، مجمع عمومی سالیانه اتحادیه برگزار شد که در آن ترازنامه مالی یک‌سال گذشته تصویب و گزارش بازرس اتحادیه و مدیرعامل اتحادیه ارائه شد و برخی از مدیران موسسسات، درباره تقسیم ناعادلانه بودجه قرآنی و عدم بودجه برای بیمه فعالان قرآنی نیز گلایه داشتند. همچنین موسسات کرمان به مناطقی تقسیم و قرار شد یک نماینده از اتحادیه در این مناطق برای هماهنگی برنامه‌ها به عنوان رابط اتحادیه حضور داشته باشد. 

مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور و رحیم قربانی، مدیرعامل اتحادیه میهمانان ویژه این همایش بودند. در پایان این همایش، مدیران موسسات قرآنی از کارخانه و معدن مس سرچشمه بازدید گروهی داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن کرمان ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش ملی اسب اصیل دره شوری -زرقان فارس

همایش ملی اسب اصیل دره شوری در روز های ۳۰و۳۱ فروردین ماه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در مجموعه سوارکاری شهر زرقان حال برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3071588 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین نشست رهبران تونس، الجزایر و لیبی
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر
  • برگزاری اولین همایش سوارکاری در شهرستان درگزین
  • اولین همایش ملی اسب اصیل دره شوری -زرقان فارس