Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@20:23:48 GMT

مشکلات قضایی 3000 واحد مسکن مهر کرمان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۷۳۳

معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به تحویل 25 هزار واحد مسکن مهر به مردم در شمال استان گفت: بخش زیادی از واحدهای باقی مانده که عمدتا تعاونی هستند مشکلات قضایی دارند و قریب به 3000 واحد را شامل می‌شود که باید تعیین تکلیف شود. آفتاب‌‌نیوز : "علی حاجی زاده" امروز در شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: در شمال استان 33 هزار واحد مسکن مهر اعم از تعاونی، خودمالک و تفاهمنامه سه جانبه داریم که قریب به 25 هزار واحد رسما افتتاح و تحویل مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه از باقی مانده مسکن مهر در استان نزدیک به یک هزار واحد فاقد متقاضی است، افزود: این واحدها در حال تعیین تکلیف است و قرار است برخی به مددجویان کمیته امداد واگذار و بخش دیگر از طریق بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در حال تعیین تکلیف است.
حاجی زاده تصریح کرد: بخش زیادی از واحدهای باقی مانده که عمدتا تعاونی هستند مشکلات قضایی دارند و قریب به 3000 واحد را شامل می شود که باید تعیین تکلیف شود.
وی بیان کرد: قریب به 4000 واحد نیمه تمام مسکن مهر داریم که بعضا عملیات اجرایی آنها فعال و یا راکد و غیرفعال است.
معاون راه و شهرسازی استان کرما در ادامه گفت: اولین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری هفته قبل در تهران برگزار شد که کرمان به عنوان استان برتر در این نمایشگاه اعلام شد.
به گزارش ایسنا، "سیدمصطفی موسوی آیت اللهی" معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه گفت: در زمینه مدارس مسکن مهر باید از سوی نوسازی مدارس پیگیری و 700 مورد ملی به اتمام برسد و موارد باقی مانده در اعتبارات سال آینده دیده شود.
وی افزود: همچنین باید سهم وزارتخانه برای مدارس در مسکن مهر از طریق راه و شهرسازی پیگیری و اعتبار دریافت شود زیرا وزیر اعلام کرده که این موارد را تامین اعتبار می کنند.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسکن مهر مشکلات قضایی اداره راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»

رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی القاصی در دیدار نوروزی با جمعی از کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، از درگاه خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات جمع حاضر را در ماه مهمانی پروردگار مسئلت کرد و در عین حال بر ضرورت بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان قضایی و اداری دادگستری کل استان تهران در سال گذشته در جهت ارائه خدمت شایسته به مراجعان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات مهم و قابل توجهی در مجموعه قضایی استان تهران صورت گرفت که بدون شک این توفیقات با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان قضایی و اداری در بخش‌های مختلف حاصل گردید که حقیقتا جای تقدیر دارد و ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال در سال جدید نیز دادگستری کل استان تهران به‌عنوان پیشانی عدلیه منشاء ارائه خدمت شایسته به مردم و رشد و تعالی بیش از پیش دستگاه قضا خواهد بود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و در عین حال بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق این راهبرد تاکید کرد.

القاصی ادامه داد: رویکرد دستگاه قضا درباره راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و به‌طور خاص ظرفیت‌های مردمی در جهت حمایت از چرخه تولید و رفع موانع موجود در این مسیر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بخشی از حمایت‌های دستگاه قضا از چرخه تولید در مقام مساعدت به دولت را مورد مداقه قرار داد و اظهار کرد: در سال گذشته تلاش و تمرکز دادگستری کل استان تهران بر تقویت ارتباط با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در جهت احصاء مسائل و مشکلات آن‌ها استوار بود و تلاش‌های گوناگونی در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفت که نتایج موثری به‌دنبال داشت.

وی با تاکید بر راهگشایی ورود دستگاه قضا در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی در مصادیق مختلف، اذعان کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته در پایان سال گذشته در خصوص عمده مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان و صنعت‌گران، تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل این مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود. 

القاصی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه درباره اولویت‌های سال جدید در عدلیه، اظهار کرد: مجموعه قضایی استان تهران اعلام آمادگی می‌کند که با تمام ظرفیت خود در مسیر ماموریت‌های تعریف شده از سوی ریاست قوه قضاییه در سال جدید گام خواهد برداشت تا ان‌شاءالله با اهتمام، پشتکار، اراده، دلسوزی و انگیزه همکاران بتواند بیش از سنوات گذشته خدمتگزاری صادق، بدون منت و ادعا برای جامعه باشد. 

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود ضمن مسئلت کردن توفیقات روزافزون برای کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران در جهت خدمت به جامعه، بر ضرورت تمتع از تمامی لحظات ماه مبارک رمضان و به‌خصوص لیالی قدر تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ خدائیان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • زمین خواری ۳۰۰۰ میلیاردی در گیلان / دستگاه قضایی مقابل آن ایستاد
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیاردی در گیلان ایستاد
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم