Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@09:56:08 GMT

برگزاری جشنواره ملی برفی دنا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۷۸۱

برگزاری جشنواره ملی برفی دنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط بین مردم از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است، اظهار کرد: این جشنواره از دهم تا دوازدهم بهمن ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جشنواره برفی در سالهای گذشته نیز برگزار شده، افزود: این جشنواره به منظور معرفی توانمندی‌های استان به گردشگران و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توسعه توریسم و گردشگری در استان نیازمند معرفی فرصتها و قابلیت‌های گردشگری به گردشگران و سرمایه‌گذاران است که یکی از مهمترین اهداف این جشنواره، معرفی توانمندی‌‌ها و پتانسیل‌های استان به سرمایه‌گذاران و توسعه در بعد اقتصادی گردشگری استان است.
باقری با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های خوب و مناسبی در حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله طبیعی، تاریخی، مذهبی و ورزشی دارد، تصریح کرد: برگزاری جشنواره برفی باعث نشاط اجتماعی می‌شود که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان همکاری لازم برای برگزاری باشکوه این جشنواره را با مجموعه میراث فرهنگی داشته باشند.
وی ادامه داد: این جشنواره به میزبانی یاسوج«پایتخت طبیعت ایران» در سطح ملی با شرکت تمام استانهای کشور در پیست اسکی کاکان(دنا) برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که باید تبلیغات لازم مبنی بر اطلاع‌رسانی جشنواره برفی صورت گیرد، عنوان کرد: انتظار می‌رود صدا و سیمای استانی و رسانه‌های مکتوب و مجازی تعامل خوبی با مجموعه داشته باشند تا بتوان به نحو مطلوب‌تری استان را معرفی کرد.
باقری اضافه کرد: برگزاری مسابقه ورزشی زمستانی مانند اسکی، برف پیمایی، مجسمه سازی و تندیس سازی به دو صورت حرفه‌ای و آماتور، مسابقات سرگرمی، مسابقه پخت غذاهای محلی متناسب با فصل سرما، شکار لحظه‌ها توسط فیلمبرداران و عکاسان، شعرخوانی با موضوع برف برخی از برنام‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی پیست اسکی برف قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه گفت:  در این نمایشگاه اغلب دست‌بافته‌های بانوان سرپرست خانوار به نمایش گذاشته شده است و در برگزاری آن موسسه خیرین امین، اتاق اصناف، اداره امور عشایری، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری اشنویه مشارکت دارند.

روناک تاسا گفت: از برنامه جانبی این نمایشگاه برگزاری نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری شهرستان و پخت نان محلی است.

  این نمایشگاه از ۲۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان در محل ساختمان موسسه امین دایر خواهد بود و ساعت بازدید  بعد از افطار تا ساعت ۱۲ شب است.

دیگر خبرها

  • بازدید  بیش از ۲۷۰هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • آمار بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۹ هزار نفر رسید
  • بازدید حدود۱۶۰ هزار گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد