Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های عمانی برای شاگردان کارلوس کی روش خط و نشان کشیدند

طرفداری - دو تیم ایران و عمان از مرحله یک هشتم پایانی جام ملت های آسیا، به دیدار یکدیگر خواهند رفت. بازی مهمی که از حالا هواداران و رسانه های عمانی با انتشار تصاویر مختلفی سعی در بالا بردن روحیه بازیکنان خود دارند.

در یکی از این موارد، رسانه‌های عمانی، با انتشار تصویری با تیتر «بله .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ما می‌ توانیم
» برای شاگردان کارلوس کی روش، خط و نشان کشیدند. گفتنی است این دو تیم، روز یکشنبه 30 دی ماه از ساعت 20:30 در ورزشگاه محمد بن زایدِ شهر ابوظبی، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نوشت: نهادهای امنیتی اسرائیل از ترس ایجاد حالت هیستری بین مردم و ترک اسرائیل اخبار را از مردم پنهان می کنند.

روزنامه معاریو نیز در این باره نوشت: تحلیلگران اسرائیلی می‌گویند که پدافند هوایی اسرائیل تنها حدود ۸۴ درصد حمله ایران را دفع کرده‌ است. تجزیه و تحلیل کلیپ‌های ویدئویی در پایگاه نواتیم در نقب نشان می‌دهد که چهار نقطه هدف موشک‌ها قرار گرفته است.

طبق گزارش این رسانه، ویدئوهای موجود همچنین نشان می‌دهند که پنج نقطه نیز در پایگاه هوایی رامون مورد اصابت قرار گرفته است.

به نوشته این روزنامه حمله به پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم» نیز هزینه‌های هنگفتی برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

نیروی هوا فضای سپاه در پاسخ به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی پرتاب کردند..

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896772

دیگر خبرها

  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • زمانیکه ژاپنی‌ها برای خرید محصول کشاورزی ایران صف کشیدند! | تصویر
  • ماستمالی شکست با عملیات رسانه‌ای
  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • خبرنگاران مرکزی از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم