Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:58:52 GMT

زور استقلال به ترکیه ای ها نرسید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۲۸۲۶

زور استقلال به ترکیه ای ها نرسید

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود مشکلات دلاری استقلال در نقل و انتقالات که منجر به از دست دادن جپاروف ازبک شد ،باشگاه استقلال هنوز نتوانسته طلب 400 هزار دلاری خود را از باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه دریافت کند.

مدیران باشگاه استقلال تا کنون در دریافت پول انتقال مجید حسینی ناکام ماندند و فصل نقل و انتقالات زمستانی را به دلیل نداشتن پول تا حدودی از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیده های ما معاون باشگاه استقلال 2 الی  3روزی برای مذاکره با ترکیه ای ها و دریافت حق انتقال حسینی در ترکیه به سر می برد و در صورت دریافت این 400 هزار دلار برخی از مشکلات استقلال به صورت مقطعی حل می شود.

گفته می شود در صورت دریافت این پول ،باشگاه استقلال مقداری از طلب بازیکنان را پرداخت می کند تا جلوی اعتصاب مجدد را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اعتصابی دیگر برای استقلال در راه است

یزدانی: نباید روی تیم ملی فوتبال ایران فشار زیادی برای قهرمانی بیاوریم

جواب باشگاه استقلال به بازیکنان معترض به لغو اردوی قطر

انتهای پیام/

طلب استقلالی ها از ترابوزانی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج گفت: سال گذشته به بیش از شش هزار مصدوم حوادث ترافیکی در استان کردستان، خدمات درمانی رایگان در بیمارستان کوثر سنندج ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، محمد آزاد ماجدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از شش هزار نفر از مصدومان حوادث ترافیکی که از طریق اورژانس پیش‌بیمارستانی یا به صورت شخصی به این مرکز مراجعه کرده‌اند، به صورت رایگان پذیرش و درمان شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان کوثر مرکز ترومای استان بوده، در سال گذشته بالغ بر ۲۰ هزار عمل جراحی در این مرکز صورت گرفته است.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع ۲۰۳ هزار نفر به اورژانس بیمارستان کوثر مراجعه و مورد پیگیری و درمان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 739984

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • بهار به درختان الیمالات نرسید!