Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کانال اردو زبان شبکه جهاني سحر در راستاي انعکاس اخبار و رويدادهاي مهم خبري، در برنامه ميزگرد سياسي خود با عنوان «انداز جهان» به موضوع بررسي برگزاري کنفرانس «ورشو»، مي پردازد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، کنفرانس «ورشو» که با تلاش آمريکا قرار است بر عليه ايران در ورشو لهستان برگزار شود، با عدم استقبال و حضور جمع زيادي از مدعوين و مقامات اروپايي از جمله فدريکا موگريني مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين کنفرانس، هم‌انديشي‌اي ميان دشمنان ايران است که در مرحله بعد از تحريم‌هاي آمريکا، چگونه با نفوذ و قدرت ايران در منطقه مقابله کنند.
بيش از 3000 نفر از فعالان صلح،  نامه اي تنظيم کرده و خواستار لغو اين کنفرانس و يا تغيير موضوعيت آن به (دوستي با ايران) شده اند.
امشب تهيه کننده ميزگرد سياسي، عليرضا مهدوي است و اجراي اين برنامه را ساجد حسين رضوي برعهده دارد. مهمان حاضر در استوديو گلشن نقوي است و کارشناسي متخصص بحث از اسلام آباد از طريق استريم باکس، اين گفت و گو را همراهي خواهد کرد.
برنامه تحليلي و پربيننده «انداز جهان» در قالب ترکيبي و گفت و گو محور هر روز به جز يکشنبه هاي هرهفته در ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 30 دقيقه بر روي آنتن کانال 24 ساعته اردوي شبکه جهاني سحر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کنفرانس ورشو کانال اردوي شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یوسف نژاد هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری بحق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن وجهاد علمی بود و در طول عمر خود باکجروی ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت همچنین در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

سرهنگ مقصودی مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ساری نیز از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری وجهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواخت زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ونشست های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری اهم این برنامه‌ها در این هفته است.

مقصودی در پایان شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

کد خبر 6087552

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر