Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربات مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی با امکان پاسخ به سوالات در زمینه های تاریخ و سیره، مشاوره، احکام، اعتقادات و کلام، قرآن و حدیث و اخلاق و عرفان در پیام رسان «بله» راه اندازی شد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: ربات مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در پیام رسان بله برنامه نویسی و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، کاربران به منظور آسان شدن شیوه پرسش و پاسخ در فضای مجازی، می توانند با نصب پیام رسان بله و با عضویت در ربات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به نشانی pasokhgoo_ir_bot از مزایای این ربات بهره مند شوند.

 

علاقه‌مندان به عضویت در این ربات پاسخ‌گو می‌توانند سوالات خود را در زمینه های تاریخ و سیره، مشاوره، احکام، اعتقادات و کلام، قرآن و حدیث و اخلاق و عرفان ارسال کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهور به گلستان ایران مسجد ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان جنوب کرمان استان بوشهر تودیع و معارفه شیراز پیام رسان بله پاسخ به سوالات دینی سوالات دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • شرق: هیبت اسرائیل در حماسه حمله ایران فرو ریخت
  • دنیای کوچک ایتا
  • حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد