Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم ختم مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان، عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی روز شنبه ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

این مراسم با حضور چهره‌های سیاسی همچون ایازی معاون وزیر بهداشت، عارف رییس فراکسیون امید مجلس، میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف، شهریاری عضو کمیسیون بهداشت مجلس، صادقی معاون قوانین مجلس، حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت و محسن رفیق دوست همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حال تکمیل است..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اصلاح طلبان اصولگرایان حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مراسم نمادین هفته سلامت گفت: امنیت، آموزش و سلامت وظیفه هر حکومت در برابر جامعه خویش است.

وی با بیان این که سلامت زیر بنای دو رکن دیگر امنیت و آموزش است؛ اظهار کرد: جایگاه سلامت در نظام ارزشی و حکمرانی بسیار بالا داشته و براساس حکم شرعی هر چه برای انسان ضرر داشته باشد، حرام است.

او ادامه داد: شعار هفته سلامت، سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است. هرچند که در خط مقدم به هماهنگی آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بیشتر نیاز داریم. مراکز بهداشتی و مدارس در شهرها و روستاها باید متصل باشد و در صورت هماهنگی بین این دو مرکز این شعار محقق می شود. 

ستاری فرد گفت: پایش سلامت دانش آموزان به زودی با هماهنگی وزارت بهداشت آغاز می شود، در این دولت پس شانزده سال تربیت مراقبین بهداشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی محقق شد.

وی با بیان این که  ۴هزار۱۷۰ نیروی بهداشت از طریق آزمون جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند؛ تصریح کرد: آزمون مربوطه چهاردهم اردیبهشت برگزار و در مهر راهی مدارس می‌شوند.

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در این مراسم گفت: تاکید این مراسم ترویج سلامت با ورزش به عنوان فرهنگ در دانش آموزان است. این پویش به ما کمک می کند که دانش آموزان را از ابتدای مراسم صبحگاه و مراسمات در سال به سوی ورزش سوق دهیم و در کنار ورزش تغذیه را رعایت کنند تا سلامت جامعه را ارتقا دهیم.

وی با بیان این که  ما در آموزش و پرورش یک سند بالادستی داریم که سند تحول بنیادین است، تصریح کرد: در این سند به شش ساحت تربیت اشاره دارد. یکی از این ساحت ها سلامت زیستی و بدنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود