Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمدعلی وطن پرست سرپرست مرکز بهداشت شهرستان چابهار به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در نانوایی‌های شهرستان چابهار اشاره کرد و گفت:رعایت بهداشت در پخت نان امری مهم برای حفظ سلامت جامعه است به همین منظور چارچوب قوانین بهداشت و سلامت باید سرلوحه کار تمام نانوایان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نان مهمترین ماده غذایی است که در سفره مردم وجود دارد بنابر این نبود رعایت موازین بهداشتی در نانوایی‌ها به صورت جدی از طریق این مرکز پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه بهداشت و سلامت در هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و ... با شماره ١٩٠ تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام/پ

برخورد با متخلفین در حوزه بهداشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان، با حضور در روستای میقان شاهرود، مرکز جامع خدمات سلامت و محل زیست پزشکان این روستا را افتتاح کرد.

‌بهرام عین‌اللهی در حاشیه این مراسم از ایجاد و گسترش شبکه بهداشت و درمان به عنوان یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این ساختار ۱۸ هزار خانه بهداشت فعالیت دارند و تقویت ساختار شبکه بهداشت در دولت مردمی به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی شبکه بهداشت کشور را در منطقه، کم نظیر و الگوی بسیاری از کشور‌های همسایه دانست و تاکید کرد: در دولت مردمی با هدف تقویت ساختار شبکه بهداشت، دو هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی تکمیل و افتتاح شد و تا پایان دولت، تعداداین مراکز به چهار هزار و ۴۰۰ واحد می‌رسد.

عین‌اللهی با بیان این که مردم همه روستا‌های کشور دارای شناسنامه سلامت هستند، به ارائه خدمات ارزشمند بهداشتی و درمانی در رشته‌های بهورزی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، پزشکی، دندانپزشکی و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت اشاره کرد و افزود: مرکز جامع خدمات سلامت میقان در زمینی با زیربنای یک هزار و ۴۱۰ متر مربع احداث و همچنین یک محل زیست پزشک با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در این روستا ساخته شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به تقدیم ۱۲۰ شهید از سوی اهالی روستای میقان به انقلاب اسلامی ملت ایران، خود و همکارانش را مرهون خون شهدا دانست و گفت: عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت از ۷ سال پیش آغاز شده بود)، اما ۷۵ درصد از پیشرفت این پروژه در دولت مردمی رقم خورد تا آن که امروز افتتاح شد و از این پس خدمات مورد نیاز سلامت ۵ هزار نفر جمعیت زیرپوشش خود را تأمین می‌کند؛ ضمن آن که نظام ارجاع نیز در این مرکز اجرا می‌شود تا بیماران در صورت نیاز به مراکز تخصصی و بستری ارجاع داده شوند.

وی از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود. 

 عین‌اللهی با اشاره به برگزاری پویش ملی سلامت در سال گذشته افزود: در جریان برگزاری این پویش، دو بیماری فشارخون بالا و دیابت بررسی شدند و امسال نیز دو پویش سلامت کودکان و غربالگری سرطان در کشور به اجرا در می‌آید.

وزیر بهداشت از تحرک بیشتر مردم، آب، هوا و غذای سالم به عنوان مزایای مناطق روستایی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌های گوناگون نظام سلامت، بسیاری از بیماری‌های عفونی به ویژه در مناطق روستایی، کنترل و یا ریشه کن شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی