Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای دستگیری مرضیه هاشمی توسط آمریکا را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بر کارنامه ستیز و دشمنی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با انقلاب اسلامی برگی دیگر افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اقدامی خلاف عرف و قانون، خبرنگار زن مسلمان مرضیه هاشمی که به قصد دیدار خانواده خود عازم کشور آمریکا گشته بود، بی هیچ دلیل و اتهامی بازداشت و زندانی شد و تا ۴۸ ساعت از سرنوشت او هیچ خبری نبود. با اولین تماس وی با خانواده مشخص شد که با این خبرنگار زن مسلمان توهین آمیز‌ترین برخورد‌ها صورت گرفته است و در حال حاضر هم از شرایط او اطلاعی در دست نیست.

ما اهالی رسانه ضمن ابراز انزجار و اعتراض به چنین رفتار‌های خلاف شئون اخلاقی و انسانی و غیرقانونی با این خبرنگار مومن، آزاده و انقلابی خواستار آزادی فوری مرضیه هاشمی هستیم و از مسئولان مربوطه و در راس آن وزیر امور خارجه کشورمان می‌خواهیم که در اسرع وقت اقدامات قاطع و مقتضی را در جهت آزادی و احقاق حقوق انسانی و حرفه‌ای از این بانوی خبرنگار انقلابی معمول دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مرضیه هاشمی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحن مجلس، گفت: فرارسیدن روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرز‌های ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه؛ مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران
  • قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است
  • نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است