Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - وزارت بازرگانی پاکستان اعلام کرد این کشور در پنج سال گذشته 100 هزار کیلوگرم موی انسان به ارزش یک میلیون و 600 هزار دلار به چین صادر کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از رسانه های پاکستان،آمریکا و امارات در رده های بعدی صادرات موی پاکستان قرار دارند.
معمولا از موی انسان برای ساخت کلاه گیس استفاده می شود، اما بین سال های 2016 تا 2017 به دلیل کاهش تعداد بیماران سرطانی تقاضای خرید موی انسانی با کاهش روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نخستین باری است که مسئولان پاکستانی اطلاعاتی در خصوص صادرات موی انسان منتشر می کنند.
پاکستان چند سال است که وارد تجارت پرسود صادرات موی انسان شده است.
میانمار در خصوص صادرات موی انسان بین دیگر کشورها شناخته شده تر است، این کشور صنعت صادرات موی چند صد میلیون دلار را دارا می باشد و سال 2017 حدود 6.2 میلیون دلار مو صادر کرد.
براساس گزارش سازمان ملل ، سال 2010 میزان صادرات مو چهار برابر افزایش داشته است.
آساق*274*6125**1600

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تجارت پاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال گذشته ۱۶۴ میلیون دلار صادرات کالا از این استان صورت گرفت. - اخبار استانها -

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت:  امسال هدف صادرات کالاها از استان به خارج از کشور 404 میلیون دلار تعیین شده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به همت تولیدکنندگان و بازرگانان محقق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری  افزود: سال گذشته هدف صادراتی استان 110 میلیون دلار بود که خوشبختانه 164 میلیون دلار صادرات کالا محقق شد.

وی با اشاره به ارتقای 30 درصدی هدف صادراتی در سال جدید، تصریح کرد: کاشی و سرامیک، لوازم خانگی، شیر خشک، اوره و آمونیاک، بادام، خوراک آبزیان، موکت، خوراک ماهی، مصنوعات فلزی و پلاستیکی، سیلندر گاز و غیره از عمده‌ترین کالاها برای صادرات از استان چهارمحال و بختیاری به دیگر کشورها است.

رحمتی خاطرنشان کرد: عراق، ترکیه، هند، افغانستان، سوریه، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان، لبنان، گرجستان و غیره از جمله کشورهایی هستند که عمده‌ترین صادرات استان به آن‌ها است.

انتهای پیام/7540/  

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  •  صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان طی سال گذشته
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • ارزش کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد به بیش از ۲۱ میلیون دلار رسید
  • صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان/ پکن بیانیه صادر کرد