Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست تجاری‌های موجود جهت رهن و اجاره در برخی مناطق تهران در جدول زیر آمده است.   توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب متر مربع  به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.   آخرین اخبار مربوط به مسکن را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگ‌مهر ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب برای پایان حدنگاری اراضی و املاک اشخاص حقیقی و حقوقی، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با تلاش‌های جهادی همکاران، دستاوردهای بسیار خوبی داشت.

وی افزود: در بخش اراضی کشاورزی ۱۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شد که موجب جلوگیری از تداخلات و تعارضات می‌شود و کشاورزان هم می‌توانند با این سند مالکیت از تسهیلات دولتی و بانکی بهره ببرند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع سنددار شد.

بزرگ‌مهر گفت: در بخش نهضت ملی مسکن برای تمامی اراضی که اداره‌کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ثبت و اسناد استان معرفی شدند، سند مالکیت صادر شد که این کار پیش از آغاز عملیات ساخت مسکن و در نوع خود در کشور کم‌نظیر بود.

وی ادامه داد: سال گذشته برای ۹۰ درصد از اراضی شهرک‌های صنعتی سند مالکیت صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر یادآور شد: اتمام حدنگاری اراضی کشاورزی و سنددار کردن شهرک‌های صنعتی استان در اولویت برنامه‌های سال جاری است.

کد خبر 6064288

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران