Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جنبش اسلامی فلسطین اعلام کرد، امارات برای فروش املاک و مستغلات فلسطینی به صهیونیست‌ها پیشنهاد رشوه داده است.

به گزارش ایسنا، کمال الخطیب، معاون رئیس جنبش اسلامی فلسطین و رئیس کمیته آزادی‌ها تشکیل شده از سوی کمیته عالی پیگیری در داخل اراضی اشغالی در  گفت‌وگو با "خلیج آنلاین" گفت: از صاحب یک خانه مجاور مسجد الأقصی شنیدم که می‌گفت، خالد العطاری، تاجر اهل قدس و مورد حمایت طحنون بن زاید بن خلیفه آل نهیان، مدیر دستگاه اطلاعات و عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات به وی پیشنهاد داده‌اند که خانه خود را در ازای دریافت ۲۰ میلیون دلار آمریکا بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب افزود: صاحب‌خانه مذکور پیشنهاد وسوسه برانگیز تاجر نزدیک به امارات را نپذیرفته است.

وی گفت: طحنون و عبدالله بن زاید روز گذشته توسط یک هواپیمای اماراتی وارد تل‌آویو شدند و پس از آن در هتل "ریتز رادیسون" در "هرتزلیا" اقامت داشتند در واقع زمان و انجام خود این سفر سوال‌هایی را در بردارد.

الخطیب تشکیلات خودگردان فلسطین را نیز شریک و همدست امارات در خریداری املاک قدس به نفع شهرک نشینان صهیونیست دانست و گفت: یکی از ادله موجود این است که عصام عقل، یک شهروند آمریکایی فلسطینی تبار را که به خاطر نقشی که در فروش زمین و اموال غیرمنقول به شهرک نشینان اسرائیلی در اراضی اشغالی داشت و محکوم شده بود، از بازداشت آزاد کرده و تحویل مقامات رژیم اشغالگر داد.

وی خاطرنشان کرد، همین که تشکیلات خودگردان عقل را تحویل رژیم صهیونیستی داد یعنی به فروش املاک قدس به صهیونیست‌ها حساسیتی نشان نمی‌دهد.

انتهای پیام

مترجم: حمید محمد طاهری

دبیر: زهرا موسوی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امارات متحده رژیم صهیونیستی فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پرادو برای رشوه به داور سرشناس ایران | فقط می خواست در تلویزیون دیده شود

به گزارش همشهری آنلاین فرامرز خودنگاه داور مسابقه مردان آهنین مهمان کامران نجف‌زاده در برنامه برمودا بود و از پیشنهاد رشوه توسط ورزشکاران حاضر در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران گفت.

خودنگاه با بیان این‌که درآمدش از برنامه مردان آهنین بسیار کم بوده و به‌عنوان مثال در آخرین دوره ۹میلیون تومان دریافتی داشت، درباره پیشنهاد و خواسته رشوه‌دهندگان گفت: برای این که یک ورزشکار را فقط وارد مسابقه کنم به من یک پرادو پیشنهاد دادند. بارها سکه پیشنهاد شد و من می‌توانستم خیلی راحت این خواسته‌ها را قبول کنم چون برایم کاری نداشت که آن‌ها را وارد رقابت کنم. طرف فقط برای حضور در مسابقه و این‌که تلویزیون او را نشان دهد حاضر بود هرکاری بکند.

کد خبر 840966 برچسب‌ها ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی

دیگر خبرها

  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران؛ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • پیشنهاد پرادو برای رشوه به داور سرشناس ایران | فقط می خواست در تلویزیون دیده شود
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا