Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از افسران ارتش سومالی از حمله عناصر گروه تروریستی الشباب به یک مرکز پلیس این کشور در جنوب سومالی خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، «احمد فارح» یکی از افسران ارتش سومالی اعلام کرد که عناصر وابسته به گروه تروریستی الشباب به یکی از مراکز پلیس در اقلیم جوبا واقع در جنوب این کشور حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، این حمله با وقوع یک عملیات انتحاری علیه مرکز اصلی نیرو‌های دولتی در اقلیم جوبا آغاز شد.

بعد از این حمله انتحاری عناصر وابسته به گروه تروریستی الشباب و نیرو‌های دولتی با یکدیگر درگیر شدند و این درگیری‌ها در اطراف مرکز نظامی مذکور به مدت چند ساعت ادامه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الشباب حمله عملیات انتحاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است

بزرگان و علمای «ننگرهار» در شرق افغانستان اعلام کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در این کشور، فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شماری از بزرگان و علمای ولایت ننگرهار در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان تاکید کردند با روی کار آمدن حکومت جدید در کابل، فتنه داعش پایان یافت.

آنها با اعلام حمایت از حکومت طالبان افزودند: هراس تقویت و روی کار آمدن داعش در افغانستان از بین رفته است.

مولوی عبدالکبیر نیز اظهار داشت حمایت مردم و همکاری آنها سبب پیروزی هیئت حاکمه افغانستان شده است.

وی گفت حکومت کنونی کابل به تمام مردم افغانستان متعلق است و شهروندان این کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند مشکلات و خواسته‌های خود را با مقامات در میان بگذارند.

مجاهد: از تهدید داعش در افغانستان بزرگنمایی می‌شودگزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته است

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان پیش از این در ضیافت افطاری با سفرا و دیپلمات‌های مقیم کابل گفته بود کابل بر اساس سیاست خارجی اقتصاد محورش، می‌خواهد با تمام کشورها روابط حسنه داشته باشد، علاقمند است با جهان مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، در پروژه‌های منطقه‌ای سهیم شود و به‌عنوان نقطه ارتباط منطقه‌ای عمل کند.

عبدالکبیر همچنین در این ضیافت تصریح کرده بود: «امارت اسلامی، گروه داعش را در افغانستان سرکوب کرده و هیچکس نباید بخاطر قوی نشان دادن و تقویت آن لابی کند».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری