Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:42:25 GMT

بیل مکانیکی ۲ میلیاردی توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۱۷۱

بیل مکانیکی ۲ میلیاردی توقیف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی شهرستان مهر اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بررسی ماموران مشخص شد که برای انتقال این بیل مکانیکی، راننده خودرو هیچ گونه مدارک و اسناد گمرکی ندارد و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرمانی ادامه داد: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده و در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه خودرو و محموله برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد کشور وارد خواهد کرد که لازم است در راه مبارزه با این معضل پنهان همه دستگاه‌های مسئول همکاری و تلاش لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/چ

کشف کالای قاچاق در شهرستان مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال خبر داد‌. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، از کشف سوخت قاچاق در ‌کاشان خبر داد و اظهار داشت: میزان سوخت قاچاق کشف شده از سوی ماموران انتظامی شهرستان کاشان به 29 هزار لیتر می‌رسد که از یک دستگاه تریلی کشف شد.

وی با بیان اینکه سوخت قاچاق کشف شده با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی انجام شد، افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق شدند 29هزار لیتر گازوییل قاچاق که فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی جهت حمل بود، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله سوخت کشف شده 9میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: قاچاق پدیده شومی است که علاوه بر خروج منابع و سرمایه‌های ملی از کشور، موجب ضربات مهلک اقتصادی در جامعه خواهد شد و از این رو پلیس تمام تلاش خود را در مبارزه با قاچاق به کار می‌گیرد.

وی از دستگیری سارق مدارس شهر کاشان خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از مدارس شهر کاشان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت،و ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات موفق به شناسایی سارقی حرفه‌ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب 11 فقره سرقت اموال از مدارس شهرستان کاشان، گفت: این فرد برای صدور حکم لازم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان