Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «سلبریتی‏‌های اینترنتی در ایران» با سخنرانی احسان شاه قاسمی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، روز سه‌شنبه دوم بهمن ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲  در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏ شود.

در این نشست، پدیده نوظهور سلبریتی‌­های اینستاگرامی تشریح و نقش سرمایه­‌گذاری­‌ها و توجه به این سلبریتی‌‏ها توضیح داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این سخنرانی، به صورت خاص سلبریتی­های ایرانی در اینستاگرام، نقش اینستاگرام در ظهور این سلبریتی­ها و نقش تنظیم و فیلتر در مصرف این سلبریتی‌­ها تبیین می‌شود. در پایان، با نگاهی انتقادی به برآمدن این سلبریتی­ها، برخی سیاست­های فرهنگی- تنظیمی برای مدیریت شهرت اینستاگرامی توضیح داده می‌شود.

«شهرت در اینستاگرام»، «شهرت اینستاگرامی و پول»، «نقش شبکه ها و تنظیم در فضای مجازی» و «نگاهی به وضعیت شهرت اینستاگرامی در ایران» از محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود.

حضور پژوهشگران و علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

کد خبر 4517507 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه اینستاگرام پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • خبر قدرت پهپادی ایران دنیا را برد، سلبریتی‌ها را خواب/ لسانی: ساختمان برند سلبریتی‌ها از هنجارشکنی شکل می‌گیرد
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»