Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» نسبت به انتشار یادداشتی در تین‌نیوز مبنی بر « خرید شاپرک‌های ATR؛ از خدمت تا خیانت» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در جوابیه ایران‌ایر که تین‌نیوز عیناً آن را منتشر می‌کند آمده است؛ در چند روز گذشته خبری در سایت تین‌نیوز درباره هواپیماهای منطقه‌ای ATR منتشر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین منظور و جهت روشن شدن اذهان عمومی گزارشی از عملکرد این هواپیما و نیت مغرضانه این سایت توسط روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» منتشر می‌شود.

با امضای برجام در23 تیرماه 94 و متعاقب آن انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های خرید هواپیما از کمپانی‌های بزرگ هواپیماسازی جهان از جمله ایرباس، بوئینگ و ATR ، امید برای آغازی دوباره و بازگشت سهم بازار به شرکت‌های هواپیمایی داخلی به وجود آمد. دولت مصمم بود با دانش، تجربه ، تخصص و تعهد اندوخته شرکت‌های داخلی به‌ویژه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» بار دیگر شرکت‌های ایرانی را در جمع شرکت‌های بزرگ هواپیمایی منطقه قرار دهد، اتفاقی که ضمن کاهش ارزبری مسافرت‌های هوایی به میزان ۵ تا ۶ میلیارد دلار در سال، باعث افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور و تقویت بنیان صنعت و ایجاد افتخار در این عرصه می‌شد.

متأسفانه در فاصله حدود دوساله انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها و خروج غیرقانونی حکومت استکباری آمریکا از برجام در اردیبهشت سال جاری، به دلیل ادامه اثرات تحریم‌های آمریکا و عهدشکنی کمپانی‌های هواپیماسازی با تهدیدات آمریکا، خرید هواپیماهای جدید به مشکل برخورد و در این فاصله ”هما" موفق به خرید ۲ فروند هواپیمای پهن‌پیکر دوربرد مدرن ایرباس A330، یک فروند هواپیمای میان برد ایرباس A321 و ۱۳ فروند هواپیمای منطقه‌ای ATR72-600 شد.

بازگشت تحریم‌ها این بار تمامی فعالیت‌ها و تک‌تک هواپیماهای فعال کشور حتی هواپیماهایی که سال‌ها از رده خارج و یا اسکرپ شده‌اند را هم نشانه گرفت. هدف این تحریم‌ها بر زمین نشاندن تمام پروازهای شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های خصوصی است ولی با تلاش شبانه‌روزی تمامی متخصصین، این آرزو برای استکبار جهانی به گور خواهد رفت.

برای به شکست کشیدن این توطئه‌های دشمنان، شرکت‌های هواپیمایی علاوه بر حفظ عملیات هواپیماهای موجود که همه‌روزه با محدودیت‌های جدیدی دست‌وپنجه نرم می‌کنند, در تلاش بی‌وقفه برای بازپس‌گیری سهم بازار مسافران خارجی که نصیب شرکت‌های هواپیمایی بیگانه شده هستند. برای رسیدن به این مهم و در جهت منویات و فرمایشات مقام عظمی ولایت برای حمایت از کالا و خدمات ایرانی به‌کارگیری بهینه هواپیماهای موجود امری حائز اهمیت است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران ایر جوابیه هواپیماهای ای تی آر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود

تین نیوز

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن از واگذاری خدمات آموزشی مورد نیاز این شرکت به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محسن اعتماد گفت: مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن در نظر دارد به منظور برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و انجام خدمات آموزشی از طریق واگذاری به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش مطابق با محورهای همکاری مورد نظر اقدام کند.

وی در ادامه گفت: تولید محتوای آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی، چاپ و انتشارات آموزشی، تولید فیلم ها و میکرولرنینگ و موشن گرافی های آموزشی، ارزیابی اثربخشی و ممیزی آموزشی، تولید نرم افزارهای آموزشی، طراحی بانک سوالات و برگزاری آزمون، محورهای همکاری  با شرکت ها و موسسات آموزشی است.

اعتماد خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اختصاصی، ثبت نام و تکمیل فرم های خواستاری مطابق با دستورالعمل موجود در سایت https://rtc.pytsts.ir از اول اردیبهشت تا آخر اردیبهشت و ارسال مدارک از طریق سایت در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • واکنش جی اوسو نسبت به خیانت سولو به جیمی در اسمکدان/ اخبار WWE
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • روایت رسانه عبری از ناکارآمدی پهپادهای آمریکایی در اوکراین