Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:30:55 GMT

رژیم صهیونیستی در مرز نابودی است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۴۲۱

رژیم صهیونیستی در مرز نابودی است

تهران - ایرنا - روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' با اشاره به گزارش مرکز مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل آویو درباره بحران داخلی رژیم صهیونیستی، این رژیم را در مرز نابودی توصیف کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، این روزنامه که از لندن منتشر می شود، افزود ، آتشی در میان رژیم صهیونیستی افتاده است که به راحتی می تواند آن را به مرز نابودی بکشاند و این حقیقتی است که بیشتر صهیونیست ها از آن آگاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رای الیوم با اشاره به گزارش مرکز مطالعات امنیت رژیم صهیونیستی که هم اکنون در دفتر 'رووین ریولین' رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی نیز موجود است، نوشت: چالش های پیش روی این رژیم اعم از چالش های داخل فلسطین مانند 'حماس' و'کرانه باختری' و چالش های خارجی مثل 'حزب الله لبنان' و سوریه و ایران این رژیم را به ورطه نابودی می کشاند.
روزنامه در پاسخ به این سوال که رابطه عقب نشینی آمریکا با جنگی که رژیم صهیونیستی را تهدید می کند چیست، افزود: تنها یک پاسخ وجود دارد و آن این است که ترامپ قصد داشته پیش از آنکه تبدیل به یک قربانی شود همانند آنچه در دو روز پیش در 'منبج' برایش رخ داد، در پوشش سربازانش از آنجا بگریزد.
در ادامه گزارش رای الیوم آمده است: آنها می کوشیدند تا سوریه را ویران کنند اما اکنون این کشور به بزرگ ترین چالش منطقه در برابر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است که بنابر گزارش مرکز مطالعات امنیت اسرائیل قادر است وارد جنگ نظامی گسترده ای با این رژیم شود.
جنگی که در صورت وقوع تنها بین اسرائیل و سوریه نخواهد بود بلکه رژیم اشغالگر با ایران و سوریه و حزب الله لبنان در شمال و سازمان فلسطینی نوار غزه در جنوب و نیز انتفاضه در کرانه باختری درگیر خواهد شد.
بنابر گزارش رای الیوم، این دیدگاه زمانی قوت بیشتری می گیرد که می بینیم مرکز مطالعات امنیت رژیم صهیونیستی که این گزارش را منتشر کرده است از سوی ژنرال های سابق ارتش و دیگر بازوهای امنیتی صهیونیست اداره می شود و رئیس آن نیز 'عاموس یدلین' رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی می باشد.
پیش از این مرکز مطالعات امنیت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل در حالت شبه انفجار قرار دارد و با جرقه ای از سوی سوریه، لبنان و نوار غزه شعله ور خواهد شد.
از سوی دیگر 'یتسحاق بریک' کمیسر شکایات نظامیان رژیم صهیونیستی در گزارش سالانه خود فاش کرد که ارتش این رژیم در شرایط کنونی آمادگی برای جنگ ندارد و با بحران شدید فرمانده در صفوف بالای ارتش مواجه است.
بنابر آنچه در این گزارش آمده است: با وجود حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، این رژیم اکنون ضعیف ترین حلقه خاورمیانه است و روز به روز به سمت سرنوشتی پیش می رود که آمریکا و دیگر کشورهای عربی حامی وی نمی توانند آن را از حرکت به سمت زوال بازدارند.
خاورم ** 9486 *1436*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی رژیم صهیونیستی رای الیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت قطعنامه آتش بس فوری در غزه را تصویب کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  شورای امنیت سازمان ملل با ۱۴ رای مثبت و رای ممتنع آمریکا به برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت داد . 
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه با تصویب پیش نویس قطعنامه‌ای خواستار آتش بس فوری میان و آزادی فوری و بدون قید و شرط همه اسرا شد.
واشنگتن پیش از این همواره در جریان جنگ شش ماهه در نوار غزه با کلمه آتش بس مخالف بوده و از حق وتوی خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی استفاده کرده بود، اما در بحبوحه فشار فزاینده جهانی برای آتش بس در جنگی که به شهادت بیش از ۳۲۰۰۰ زن ، کودک و شهروند فلسطینی بی گناه منجر شده، آمریکا روز دوشنبه به قطعنامه رای ممتنع داد تا شورای امنیت بتواند خواستار آتش بس فوری برای ماه رمضان شود.

قطعنامه شورای امنیت همچنین بر ضرورت فوری افزایش جریان کمک‌های بشردوستانه و تقویت حفاظت از غیرنظامیان در کل نوار غزه و تقاضای برای رفع همه موانع موجود بر سر ارائه کمک‌های بشردوستانه در مقیاس وسیع تأکید می‌کند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اندکی پیش از آغاز نشست شورا گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در صورت عدم وتوی این قطعنامه، سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن را، لغو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • نماینده روسیه: هدف اسرائیل نابودی نوار غزه است
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان
  • شورای امنیت قطعنامه آتش بس فوری در غزه را تصویب کرد