Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در مورد سخنان یکی از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی درباره جلسات توسعه که در پایان ساعت اداری پنجشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود ، توضیحاتی منتشر کرد.

روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در پی انتشار سخنانی به نقل از آقای محمدصادق حسنی یکی از نمایندگان محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در رسانه های استان تحت عنوان 'رویه مدیریتی سازمان برنامه در گیلان مانع پیشرفت و توسعه استان شده است' توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند؛
با عنایت به رسالت مندرج در شرح وظایف سازمان برنامه و بودجه کشور که راهبری و رصد توسعه کشور از جمله وظایف محوله آن محسوب شده، سازمان مدیریت و برنامه استان گیلان پس از احیای مجدد در سال 1394 همواره در جهت ایجاد همگرایی بیشتر کارشناسان خود در زمینه ادبیات و مفاهیم توسعه کوشید و از ابتدا با دعوت از بزرگان و اساتید رشته های مختلف این فرصت را در فضایی اداری-آموزشی فراهم نمود که خوشبختانه پس از چند جلسه با فراگیر ترشدن موضوع و ضرورت ایجاد همگرایی بیشتر در ادبیات و مفاهیم توسعه بین سازمان ها و ادارات استان این جلسات گسترده تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسات که درپایان ساعات اداری پنجشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود و تا امروز 42 جلسه ان تشکیل گردیده امر توسعه از ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... مورد ارزیابی قرار گرفته که تا به امروز برخی از علما و اساتید برجسته این کشور نظیر آیت الله سید مصطفی‌ محقق‌ داماد، پروفسور پرویز کردوانی، دکتر فرشاد مؤمنی، دکتر مجید مخدوم ، دکتر حسین راغفر ، دکتر علی جنتی، دکتر داود دانش جعفری، سردار محسن رشید، دکتر فرهاد دژپسند و ... در آن به طرح نظرات خود پرداخته اند که در فضایی کاملا تخصصی و کارشناسانه مورد نقد و بررسی مدعوین قرار گرفته است.
در ابتدای همه این جلسات که صرفا برای بدنه کارشناسی و مدیریتی استان تشکیل می گردد، بارها توسط ریاست محترم سازمان تاکید شده که نظرات سخنرانان به مفهوم مورد تایید بودن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نمی باشد و طرح آن صرفا برای آشنایی بیشتر با دیدگاه های مختلف توسعه در جامعه علمی کشور و به جهت اعتلای دانش بدنه مدیریتی و کارشناسی استان است با اینحال جناب حسنی نماینده محترم مردم فرهیخته شهرستان رشت، در کمال تعجب در سخنان اخیر خود در حالی برگزاری این سلسله همایش ها را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان زیر سوال برده اند که خود با حضور در جلسه چهاردهم که با سخنرانی سرکار خانم دکتر زهرا کریمی و با موضوع پیامد تداوم رکود بر بازار کار ایران، برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سطح بالای این همایش ها را مورد تقدیر قرار داده اند که برای یادآوری و تنویر افکار عمومی لینک فیلم آن اظهارات تقدیم ایشان و مردم شریف استان گیلان می شود.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گيلان رشت جوابيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت ضمن ابراز خرسندی از اعزام زائران عمره مفرده گفت: بسیاری از آرزومندان به ویژه شش میلیون متقاضی که در نوبت اعزام هستند، منتظر این اتفاق بودند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایمان شمسایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف دولت سیزدهم در فراهم کردن مقدمات اعزام زائران گفت: تلاش گسترده‌ای برای این اعزام از سوی دستگاه‌های مختلف به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حج و زیارت، دستگاه‌های دیپلماسی به ویژه وزارت امور خارجه، وزارت راه و هواپیمایی، صورت گرفته تا این اعزام انجام شد.

شمسایی، ضمن ابراز امیدواری برای تداوم اعزام زائران عمره مفرده گفت: امیدواریم با تداوم این امر، آرزومندان این سفر به آرزوی خود برسند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، با اشاره به پیگیری تسهیلات ارتباطی برای زائران حج، ادامه داد: تمهیداتی اندیشه شده است و تعاملاتی با برخی از اپراتور‌های تلفن همراه صورت گرفته است تا زائران با کمترین استرس و با بیشترین توان اعزام شوند، اخبار تکمیلی آن در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست