Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی به پایان رسید که شهرداری بم در یک بازی پرحاشیه توانست ملوان انزلی را در زمین حریف شکست دهد. این پیروزی شهرداری بم را توقف ناپذیر در صدر جدول قرار می دهد.

طرفداری - لیگ برتر فوتبال بانوان به پایان هفته هفتم خود رسید و در ۶ بازی برگزار شده از هفته هفتم، شهرداری بم، سپاهان، راه یاب ملل، ذوب آهن و شهرداری سیرجان پیروز شدند و تنها تساوی هفته در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل سرسبد بازی‌های هفته هفتم و شاید نیم فصل نخست در انزلی بین شهرداری بم، تیم صدرنشین و ملوان تیم محبوب انزلی چی ها برگزار شد که شهرداری بم با تک گل زهرا قنبری روی یک ضربه آزاد دیدنی به ۳ امتیاز بازی رسید.

در روزی که باز هم تماشاگران پرتعداد انزلی جلوه ویژه‌ای به لیگ فوتبال زنان بخشیده بودند شکست ملوان حاشیه ساز شد. ملوانی‌ها روی صحنه شادی گل زهرا قنبری که وی پیراهن سفید شماره ۹ را به سمت تماشاگران نشان داد معترض بودند و عقیده داشتند او پیراهن سفید ملوان را بر دست گرفته و تماشاگران را تحریک کرده است.

شهرداری بم اما می‌گوید این پیراهن، پیراهن دوم شهرداری بم به رنگ سفید است و بازیکن گلزن قصدی برای تحریک یا عملی ضد حریف نداشته است و ملوانی‌ها در مورد این صحنه دچار سوء تفاهم شده‌اند. بمی‌ها همچنین گفته‌اند تماشاگران ملوان به آن‌ها ناسزا گفته‌اند.

تیم راه یاب ملل مریوان نزدیک‌ترین تعقیب کننده شهرداری بم در صدر جدول در زمین برفی خود به سختی ۳ بر ۲ همیاری آذربایجان غربی را شکست داد. سپاهان یک هفته پس از تساوی در دربی اصفهان توانست پارس جنوبی را ۵ بر صفر شکست دهد و هاجر دباغی و شقایق روزبهان در این مسابقه دبل کردند.

ذوب آهن نیز در زمین باتلاقی آذرخش تهران در شرایطی که در نیمه نخست یک بر صفر از حریف عقب بود در نهایت ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد. وضعیت زمین میزبان اعتراض ذوب آهنی‌ها را به دنبال داشت. آن‌ها می گویند درشان تهران نیست که یک زمین برای برگزاری بازی‌های تنها تیم لیگ برتری‌اش نداشته باشد.

شهرداری سیرجان در یک بازی دشوار با ۲ گل ملیکا متولی ۲ بر یک از سد پالایش گاز ایلام گذشت و تیم سپیدار قائم شهر در ورزشگاه شهید وطنی در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را برابر خلیج فارس شیراز به ثمر رساند و به تساوی یک بر یک رسید.

جدول رده بندی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!

گواردیولا جنگ روانی مخصوص خودش را اجرا کرده بود. 

طرفداری | در واپسین هفته‌های لیگ برتر، آرسنال و لیورپول بلاخره شکست خوردند تا قهرمان سه دوره گذشته، به صدر جدول بازگردد. 

پپ گواردیولا پس از پیروزی روز گذشته مقابل لوتون تاون، به شاگردانش وعده داده بود که لیورپول و آرسنال بازی خودشان را با برتری به پایان خواهند رساند. سرمربی اسپانیایی که هم‌اکنون تیمش را به عنوان شانس اصلی قهرمانی می‌بیند، از تیمش خواسته است صرف‌نظر از نتایج رقبا، تنها در فکر کسب پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده باشد. در کنار عملکرد تیمی سیتیزن‌ها در هفته‌های اخیر، جایی که آن‌ها طی 4 بازی 19 بار موفق به گلزنی شده‌اند، به نظر می‌رسد تاکتیک‌های روانی گواردیولا نیز کارساز عمل کرده است. به گزارش وبسایت رسمی لیگ برتر، گواردیولا پس از پیروزی 5-1 مقابل لوتون تاون گفته بود:

به بازیکنانم گفتم که چه‌قدر قرارگیری دوباره در این وضعیت باورنکردنی است. حالا 18 امتیاز باقی مانده است. [در کنار] بازی مقابل رئال مادرید، فرصت صعود به نیمه نهایی و دیدار جام حذفی شنبه آینده برای رسیدن به فینال. در لیگ برتر، بازیکنان منچسترسیتی می‌دانند که اگر امتیاز از دست بدهیم، هیچ شانسی نداریم. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما لیورپول و آرسنال 100 درصد برنده خواهند شد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به آن‌ها فشار بیاوریم.

با پایان بازی‌های امروز پیش‌بینی گواردیولا، همانطور که او قطعا از آن استقبال می‌کند، درست نبوده است. لیورپول پس از شکست‌ناپذیری طی 28 بازی خانگی، در آنفیلد مقابل کریستال پالاس شکست خورد. آرسنال نیز برای اولین بار در سال 2024، با باخت 2-0 مقابل استون ویلا، از کسب پیروزی و به ثمر رساندن گل ناکام ماند. 

وضعیت نیمه اول جدول لیگ برتر

منچسترسیتی در بازگشت به لیگ برتر در ورزشگاه آمکس به مصاف برایتون خواهند رفت. لیورپول در کریون کاتج مهمان فولام خواهد بود و آرسنال نیز در مولینیو، وولورهمپتون را پیش روی خود خواهد داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم