Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:03:11 GMT

موافقت پرز با قیمت پیشنهادی چلسی برای هازارد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۴۷۰

موافقت پرز با قیمت پیشنهادی چلسی برای هازارد

اگر اتفاق غیرمنتظره ای نیفتد ادن هازارد را از فصل بعد با پیراهن رئال مادرید خواهیم دید.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سران رئال تصمیم قطعی خود در مورد انتقالات زمستانی را گرفته اند و به جز براهیم دیاز که هفته گذشته به خدمت گرفته شد، بازیکنی دیگر جذب نمی شود. با وجود مشکلات آشکار در خط حمله رئال، در نهایت تصمیم بر این شد که همه چیز به انتهای فصل و انتقالات تابستانی 2019 موکول شود و هدف رئالی ها در درجه اول، جذب ادن هازارد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره بلژیکی اخیرا پیشنهاد دیگری برای تمدید قرارداد با چلسی دریافت کرد و با رد آن نشان داد که قصد ادامه کار در باشگاه لندنی را ندارد و همانطور که بارها گفته، مقصد بعدی اش رئال خواهد بود. تابستان امسال به دلایل مختلف از جمله قیمت بالایی که چلسی در نظر گرفته بود(200 میلیون یورو) رئالی ها از جذب هازارد منصرف شدند اما تابستان پیش رو با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد ستاره بلژیکی باقیمانده، جذب او بسیار ساده تر خواهد بود.

 

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، سران چلسی حالا برای فروش هازارد 100 میلیون یورو می خواهند و پرز با این قیمت مخالفتی ندارد. رئال و چلسی با شروع انتقالات تابستانی، مذاکرات رسمی برای انتقال هازارد را آغاز خواهند کرد و در نهایت ستاره بلژیکی به آرزوی خود خواهد رسید. رئالی ها بسیار امیدوارند که هازارد یک سال پس از جدایی رونالدو بتواند شور و هیجان را به سانتیاگو برنابئو برگردانده و رهبر تیم در سال های پیش رو باشد.

 

 

رئال مادرید ادن هازارد چلسی فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد

منابع عبری‌زبان مدعی شدند کابینه نتانیاهو با آتش‌بس موقت در غزه به مدت چند هفته موافقت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، توافق موقت برای آزادی ده‌ها «ربوده شده» (اسرای صهیونیست نزد حماس) به پاسخ حماس بستگی دارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود افزود: اسرائیل در پیشنهاد خود، خواستار آزادی ده‌ها اسرائیلی «ربوده شده» از جمله زنان و سربازان زن و بیش از ۲۰ زندانی است.

بنا به گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی، اسرائیل انعطاف زیادی در مورد درخواست حماس برای خروج نظامیان ارتش از گذرگاه «نتزاریم»، نشان داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد.»

طبق این گزارش، «تل آویو با آزادی اسرای فلسطینی از جمله کسانی که متهم به انجام عملیات قتل هستند، موافقت خواهد کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمریکا : اسرائیل با هسته اصلی توافق آتش‌ بس موافقت کرده است حماس و اسرائیل در آستانه آتش بس

دیگر خبرها

  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد