Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در پی انتشار سخنانی به نقل از آقای محمدصادق حسنی یکی از نمایندگان محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در رسانه های استان تحت عنوان 'رویه مدیریتی سازمان برنامه در گیلان مانع پیشرفت و توسعه استان شده است' توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند؛
با عنایت به رسالت مندرج در شرح وظایف سازمان برنامه و بودجه کشور که راهبری و رصد توسعه کشور از جمله وظایف محوله آن محسوب شده، سازمان مدیریت و برنامه استان گیلان پس از احیای مجدد در سال 1394 همواره در جهت ایجاد همگرایی بیشتر کارشناسان خود در زمینه ادبیات و مفاهیم توسعه کوشید و از ابتدا با دعوت از بزرگان و اساتید رشته های مختلف این فرصت را در فضایی اداری-آموزشی فراهم نمود که خوشبختانه پس از چند جلسه با فراگیر ترشدن موضوع و ضرورت ایجاد همگرایی بیشتر در ادبیات و مفاهیم توسعه بین سازمان ها و ادارات استان این جلسات گسترده تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسات که درپایان ساعات اداری پنجشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود و تا امروز 42 جلسه ان تشکیل گردیده امر توسعه از ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... مورد ارزیابی قرار گرفته که تا به امروز برخی از علما و اساتید برجسته این کشور نظیر آیت الله سید مصطفی‌ محقق‌ داماد، پروفسور پرویز کردوانی، دکتر فرشاد مؤمنی، دکتر مجید مخدوم ، دکتر حسین راغفر ، دکتر علی جنتی، دکتر داود دانش جعفری، سردار محسن رشید، دکتر فرهاد دژپسند و ... در آن به طرح نظرات خود پرداخته اند که در فضایی کاملا تخصصی و کارشناسانه مورد نقد و بررسی مدعوین قرار گرفته است.
در ابتدای همه این جلسات که صرفا برای بدنه کارشناسی و مدیریتی استان تشکیل می گردد، بارها توسط ریاست محترم سازمان تاکید شده که نظرات سخنرانان به مفهوم مورد تایید بودن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نمی باشد و طرح آن صرفا برای آشنایی بیشتر با دیدگاه های مختلف توسعه در جامعه علمی کشور و به جهت اعتلای دانش بدنه مدیریتی و کارشناسی استان است با اینحال جناب حسنی نماینده محترم مردم فرهیخته شهرستان رشت، در کمال تعجب در سخنان اخیر خود در حالی برگزاری این سلسله همایش ها را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان زیر سوال برده اند که خود با حضور در جلسه چهاردهم که با سخنرانی سرکار خانم دکتر زهرا کریمی و با موضوع پیامد تداوم رکود بر بازار کار ایران، برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سطح بالای این همایش ها را مورد تقدیر قرار داده اند که برای یادآوری و تنویر افکار عمومی لینک فیلم آن اظهارات تقدیم ایشان و مردم شریف استان گیلان می شود.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جامعه حسین راغفر سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجلس شورای اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد

جواد سپاهی  فرماندار ویژه چابهار گفت: مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان این شهرستان در محدوده بخش‌های پیرسهراب و پلان سرعت گرفته و از همه مهمتر کارشناسان این حوزه با مشارکت کشاورزان و مردم بومی در حال محقق کردن این خواسته بوده و بزودی شاهد توسعه وآبادانی این منطقه خواهیم بود تا آب بجای تبخیر در سد به اشتغال و تولید و رونق کمک کند.

جواد سپاهی اظهارکرد: کشاورزان پایین دست سد زیردان، با تجربه چندین ساله در این امر ما را یاری و در کنار کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی خواهند بود تا موفقیت در تقسیم آب و مدیریت و بهره‌برداری هر چه سریعتر تحقق پیدا کنند.

وی به مردمی سازی تمامی امورات در شهرستان چابهار اشاره کرد و افزود: برای عملیاتی کرد شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» برنامه‌ریزی به سمت و سویی خواهد بود که در کمترین زمان ممکن خود مردم تحولات را لمس و در مدیریت زمان برنامه ریزی خواهند کرد.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: با مدیریت آبرسانی استاندارد به زمین‌های پایین دست کشاورزی شاهد رونق دوچندان منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: از فرصت های خدادادی منطقه استراتژیک چابهار در بخش کشاورزی باید برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داشته باشیم.

سپاهی تجربه چندین ساله کشاورزان را برای محقق ساختن جهش تولید با مشارکت مردم را مهم دانست و گفت: در سالجاری برای حوزه کشاورزی طوری برنامه ریزی شده از کمترین زمین کشاورزی در هر روستا نهایت بهره وری را خواهیم داشت و این امر نیازمند همراهی کشاورزان منطقه است.

وی با اشاره به اینکه سد مخزنی زیردان (جگرکوه) در محدوده بخش ساربوک قصرقند و ۱۴۰ کیلومتری شمال شهر چابهار بر روی رودخانه فصلی کاجو قرار دارد، بیان کرد: این سد در مجموع با ظرفیت ۲۰۷ میلیون مترمکعب ذخیره آب با هدف آبیاری مزارع کشاورزی پایین دست و تامین آب آشامیدنی روستاهای چابهار ساخته شده و هم اینک ظرفیت آن در آستانه سرریز شدن است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید