Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@17:25:53 GMT

ستاره تیم ملی قطر، عراقی است! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۵۹۲

ستاره تیم ملی قطر، عراقی است! +عکس

حضور بازیکنان دو ملیتی در ترکیب تیم قطر با جنجال جدیدی در آستانه جدال حساس این تیم با عراق روبرو شده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی رویارویی قطر و عراق در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حضور یک بازیکن عراقی الاصل در ترکیب عنابی‌ها با جنجال‌های گسترده‌ای از سوی رسانه‌های بغداد مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسام هشام مدافع شماره ۱۵ قطر که در بازی‌های مرحله گروهی نمایش تاثیرگذاری در ترکیب عنابی‌ها داشت بنا به اعلام رسانه‌های بغداد از خانواده‌ای ورزشکار در عراق متولد شده است، اما حالا برای قطر مقابل تیم آبا و اجدادی باید به میدان برود.

بنا به اعلام سایت عراق اسپورت پدر بسام هشام دو دهه قبل بازیکن تیم‌های الزورا و الطلبه محسوب می‌شد و بار‌ها با پیراهن تیم ملی در میادین بین المللی به میدان رفته است. به نوشته این سایت حضور بسام هشام عراقی در ترکیب قطر مقابل شیر‌های بین النهرین از جمله اتفاقات نادر و تاسف برانگیز محسوب می‌شود.

جالب اینکه پدر بسام هشام در واکنش به جنجال‌های رقم خورده مدعی شد بسام از سنین کودکی در دوحه رشد کرده و فوتبال خود را مدیون قطر است از همین رو با تغییر تابعیت حالا پیراهن عنابی‌ها را برتن کرده، چون در عراق هیچ باشگاهی به او بها نداد و همواره در تست‌های فنی او را خط می‌زدند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاره تیم ملی قطر تیم ملی قطر تیم ملی فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت مچ دست در بازگشت از اردوی تیم ملی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته است و علیرضا بیرانوند جوان به جای او در ترکیب حضور پیدا کرده است.

با این حال بیرانوند با باز کردن کچ دستش این روز‌ها تمرینات فشرده‌ای برای بازگشت به میادین انجام می‌دهد.

منبع: رکنا

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه