Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود سران و روسای هیئـت‌های کشورهای عربی برای مشارکت در چهارمین اجلاس توسعه اقتصادی در بیروت ادامه دارد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، قرار است اجلاس اقتصادی عربی فردا یکشنبه در بیروت پایتخت لبنان آغاز به کار کند. بر اساس گزارش شبکه المیادین، میشل عون رئیس جمهوری لبنان در فرودگاه بیروت از روسای هیئت‌ها از جمله محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهوری موریتانی استقبال به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برخی اطلاعات حاکی از آن است که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در این اجلاس اقتصادی شرکت خواهد کرد.

جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در نشست دیروز وزرای خارجه کشورهای عربی برای آماده سازی اجلاس اقتصادی گفته بود تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب،‌خلاء و شکاف بزرگی به شمار می رود. وی افزود: کشور سوریه باید در آغوش اعراب باشد نه در آغوش تروریسم . 

پشت‌پرده حضور کشورهای عربی در سطح پایین در نشست بیروتاتحادیه عرب: سوریه به نشست بیروت دعوت نشده است

وی با زیر سؤال بردن تحریم این کشور از سوی اتحادیه عرب ، بازگشت سوریه به این اتحادیه را ضروری خواند. این درحالی است که،کشورهای سوریه و لیبی در اجلاس اقتصادی کشورهای عربی در بیروت شرکت نخواهند کرد.

انتهای پیام/

R7891/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز به سوریه/ درآمد ۸ هزار میلیاردی شهر فرودگاهی در۱۴۰۳

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز در نشست خبری با تشریح پروازهای نوروزی، گفت: شرکت‌های هوایی درخواست ۶ هزار پرواز نوروز را کند که طی مذاکرات انجام شده مجوز پرواز ۴ هزار و ۲۸۷ صادر شده است. مجموعاً ۴۸ شرکت هواپیمایی که شامل ۱۴ شرکت داخلی و ۳۴ شرکت خارجی به ۷۳ مسیر خارجی و ۳۲ کشور پرواز دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: ترمینال جدید فاز ۲ فرودگاه ظرفیت ۱۰ برابر ترمینال فعلی دارد که برای اجرای فاز ۲ حدود دو میلیارد و ۵۰۰ یورو برآورد هزینه انجام شده و اجرای فاز ۲ را برای نتیجه‌گیری زودتر به دو بخش تقسیم کردیم.

وی ادامه داد: اوایل سال (۱۴۰۱) درآمدهای شهر فرودگاهی حدود هزار میلیارد تومان بود که امروز با توجه به افزایش پروازها درآمدها به ۴ هزار میلیارد و ۳۰۰ تومان رسیده که پیش بینی می‌کنیم سال آینده بیش از ۸ هزار میلیارد تومان درآمد شهر فرودگاهی باشد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر پروازها به مقصد سوریه برقرار است که شرکت هواپیمایی ماهان و «شام ویز» بین تهران و دمشق و لاذقیه سوریه پرواز انجام می‌دهند.

ادامه دارد...

کد خبر 6056056 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چرا غرب در روند بازگشت آوارگان از لبنان به سوریه سنگ می‌اندازد؟
  • خشم کشورهای اروپایی از سیاست‌های اقتصادی آلمان
  • اهداف تل‌آویو از راه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • اهداف تل‌آویو ازراه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • تلاش وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در عراق و سوریه
  • آمادگی وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در سوریه
  • برقراری پرواز به سوریه/ درآمد ۸ هزار میلیاردی شهر فرودگاهی در۱۴۰۳
  • ثبت شرکت در کشورهای عربی
  • وزارت علوم متولی برگزاری دومین اجلاس وزرای علوم کشورهای اسلامی شد