Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@04:35:46 GMT

شکست ماشین سازی در برابر شهرداری تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۶۰۶

شکست ماشین سازی در برابر شهرداری تبریز

دیدار دوستانه دو تیم ماشین سازی و شهرداری تبریز با پبروزی تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید

 به  گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای دوستانه ای که تیم های لیگ تری به منظور آمادگی هر چه بیشتر خودشان در نیم فصل برگزار می کنند  دو تیم همشهری ماشین سازی تبریز و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری  سه بر یک  به سود شهرداری  تیریز به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیدار قرار بر این بود که روز جمعه برگزار شود  اما به دلیل شرایط نا مساعد جوی  به امروز شنبه ظهر موکول شد.


در این دیدار ابتدا تیم ماشین سازی با شوت محمد خرم الحسینی به گل رسید ولی در همان نیمه اول پنالتی احمد کامدار کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم شهرداری تبریز بازی بهتری نسبت به ماشین سازی انجام داد و با گل های امیرحسین طاحونی و دانا نقشبندی دو بار دیگر دروازه حیدری دروازه بان حریف لیگ برتری خود را باز کرد.


ماشین ‌سازی بلافاصله بعد از این دیدار راهی تهران شد تا اردوی آماده‌ سازی خود را در این شهر برگزار کند.

شهرداری تبریز ماشین سازی تبریز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهرداری تبریز ماشین سازی تبریز دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ اسفند در دنیای علم چه خبر؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تاریخ علم مملو از رویدادهای مهمی است که نوآوری‌ها، کشف‌ها و حتی زادروزها و درگذشت‌های دانشمندان و مخترعان تاثیرگذار جهان را در برمی‌گیرد. در این تقویم علم، وقایع مهم مصادف با امروز ۲۸ اسفند برابر با ۱۸ مارس را ورق می‌زنیم.

***

ویروس نیپا

۱۸ مارس ۱۹۹۹ میلادی برابر با ۲۸ اسفند ۱۳۷۷ خورشیدی،  دکتر چوآ کاو پینگ، از دانشگاه مالایا در مالزی ویروس نیپا را جداسازی کرد زیرا از چندماه پیش‌از آن، شیوع بیماری ویروسی جدیدی بین کارگران مزارع پرورش خوک در روستای سونگای نیپا گزارش شده بود که به ابتلای ۲۶۵ نفر و مرگ ۱۰۸ نفر منجر شده بود. این بیماری در بسیاری از موارد با عفونت‌های تب‌دار همراه با التهاب‌های مغزی و مشکلات تنفسی همراه بود. این ویروس که از خفاش و خوک به انسان قابل انتقال است، در ۱۰ آوریل ۱۹۹۹، رسما ویروس نیپا نامگذاری شد. نرخ مرگ ناشی‌از ابتلا به این ویروس بسیار بالا است و پس از مالزی و سنگاپور گسترش یافت و تا بنگلادش و هند هم رسید. مقامات بهداشتی برای مهار این ویروس، بیش‌از ۹۰۰هزار خوک را در مناطق آسیب‌دیده نابود کردند.

اولین راهپیمایی فضایی

۱۸ مارس ۱۹۶۵ میلادی برابر با ۲۸ اسفند ۱۳۴۳ خورشیدی، وسخود 2، هشتمین ماموریت فضایی سرنشین‌دار سازمان فضایی شوروی، با دو کیهان‌نورد به نام‌های الکسی لئونوف و پاول بلیایف به فضا پرتاب شد. به دلیل لزوم استفاده از لباس فضانوردی و کمبود فضای داخل کابین وسخود، تعداد سرنشینان این ماموریت از ۳ به ۲ فضانورد کاهش یافت. در مدار دوم، لئونوف فضاپیما را درحالی‌که هنوز با کابل به فضاپیما متصل بود، ترک کرد. او اولین انسانی بود که از یک فضاپیما در فضا بالا رفت و همان‌طورکه بیرون از فضاپیما بود، تصاویر متحرک گرفت و به مدت ۱۰ دقیقه حرکت در خارج از فضاپیما را انجام داد. وقتی لئونوف راهپیمایی فضایی‌اش را آغاز کرد فضاپیما بالای بخش‌های جنوبی مصر حرکت می‌کرد و وقتی راهپیمایی او به پایان رسید فضاپیما از بالای شرق سیبری می‌گذشت. درمجموع، وسخود ۲ در ارتفاع ۱۷۷ کیلومتری حدود ۱۷ بار دور زمین چرخید.

نوربرت وینر

۱۸ مارس ۱۹۶۴ میلادی برابر با ۲۸ اسفند ۱۳۴۲ خورشیدی، نوربرت وینر، ریاضی‌دان آمریکایی که علم سایبرنتیک را پایه‌گذاری کرد، درگذشت. خود وینر اصلاح سایبرنتیک را ابداع کرد که درباره عوامل مشترک کنترل و ارتباط در موجودات زنده، ماشین‌های خودکار و سازمان‌ها توضیح می‌دهد. درواقع، سایبرنتیک مناسبات انسان با ماشین و ماشین‌ها بایکدیگر را تبیین می‌کند. وینر با فرمول‌بندی بعضی از مهم‌ترین کمک‌ها به ریاضیات در قرن بیستم به شهرت بین‌المللی رسید. کار او روی تجزیه و تحلیل هارمونیک تعمیم‌یافته و قضایای توبری در سال ۱۹۳۳ برنده جایزه بوچر شد. وینر در منطق ریاضی و فیزیک نظری کار می‌کرد و بین سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵ در طول جنگ جهانی دوم در شبکه‌های الکتریکی و ماشین‌های محاسبه به‌خصوص در ارتباط با ماشین‌های بالستیکی، فعالیت می‌کرد می‌کرد. بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۷ که در مکزیک مشغول کار بود به فکر یگانه‌کردن دانش‌هایی افتاد که کارشان مطالعه روند حفظ و به‌کارگیری آگاهی‌ها و جهت‌دادن به آنها و مدیریت و کنترل است و به‌این‌ترتیب، دانش سایبرنتیک شکل گرفت.

هیدئو شیما

۱۸ مارس ۱۹۹۸ میلادی برابر با ۲۸ اسفند ۱۳۷۶ خورشیدی، هیدئو شیما، مهندس ژاپنی که بر ساخت اولین قطار گلوله‌ای سریع‌السیر جهان که توکیو و اوزاکا را به هم متصل می‌کند، طراحی و نظارت کرد، درگذشت. این خط آهن که شینکانسِن نام دارد با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت از اکتبر ۱۹۶۴ شروع به کار کرد. این خط ریلی پرسرعت، عصر جدیدی را در حمل‌و‌نقل زمینی آغاز کرد. به‌تدریج در نسل‌های بعدی، سرعت این قطارها بالاتر رفت و اکنون به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شیما همچنین برنامه توسعه فضایی ژاپن را تا سال ۱۹۷۷ در آژانس ملی توسعه فضایی ژاپن رهبری کرد. او در ابتدای کارش، سخت کار کرد تا لوکوموتیوهای بخار قدرتمند را توسعه دهد و سپس نیروی محرکه‌ای الکتریکی را توسعه داد که در تمام طول قطار توزیع می‌شود و توان خروجی بالاتری را در یک قطار چند واگنی بدون آسیب‌رساندن به مسیرها و سازه‌ها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی ارومیه با حذف تیم دوم جدول تکمیل شد
  • شگفتی‌سازی شهرداری ارومیه با حذف تیم دوم جدول تکمیل شد
  • شکست دراماتیک لیورپول در برابر منچستر یونایتد
  • ۲۸ اسفند در دنیای علم چه خبر؟
  • خیبر یک گام به لیگ برتر نزدیک شد/ شکست چادرملو برابر مس سونگون
  • توقف تیم شهرداری ارومیه در مقابل طبیعت
  • طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد / جدال به مسابقه سوم کشید
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| طبیعت شکست دور رفت را جبران کرد/ جدال تیم‌های دوم و هفتم به مسابقه سوم کشید
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف