Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل غریب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله آموزشگاهی سومین جشنواره دانایی توانایی در مدارس ابتدایی استان گیلان برگزار شد که سه هزار و 500 نفر از دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی در این جشنواره رقابت کردند.
وی با بیان این که دانش آموزان دوره های اول و دوم ابتدایی در این مسابقه کتابخوانی با مطالعه دو عنوان کتاب در مرحله آموزشگاهی این جشنواره رقابت کردند، اظهار داشت: نفرات برتر مرحله آموزشگاهی اسفندماه امسال برای رقابت در مرحله شهرستانی دعوت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگی، هنری و اردوهای آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: سه هزار و 500 دانش آموز دوره متوسطه اول و دوم نیز دوم بهمن در مرحله آموزشگاهی جشنواره دانایی و توانایی با هم رقابت خواهند کرد.
آزمون مرحله استانی جشنواره دانایی و توانایی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود که برگزیدگان به مرحله کشوری دعوت می شوند.

** مقام آوران مسابقات قرآنی و پرسش مهر تالش تجلیل شدند
87 دانش آموز و مربی مقام آور مسابقات قرآنی، فرهنگی هنری و پرسش مهر تالش طی آئینی با حضور مسئولان این شهرستان، معرفی و تجلیل شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا روز شنبه در سالن مصطفی خمینی (ره) تالش در بخش دانش آموزی 44 مقام آور شامل سه منتخب کشوری، 21 مقام اول استانی و 20 مقام دوم و سوم استانی و 29مقام آور مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شامل سه منتخب کشوری، 12 مقام اول استانی و 14 مقام دوم و سوم استانی تقدیر شدند.
بر اساس اعلام مسئولان آموزش و پرورش تالش، در بخش فرهنگیان از چهار منتخب کشوری، چهار مقام اول و سه مقام دوم، در بخش پرسش مهر رئیس جمهوری از شش مقام سوم استانی و در بخش جشنواره تجارب برتر تربیتی یک مقام اول استانی مورد تشویق قرار گرفتند.
در سال تحصیلی گذشته هشت هزار و 229 دانش آموز در مسابقات 16 گانه فرهنگی هنری و 11 هزار دانش آموز در مسابقات 11 گانه قرآن، عترت و نماز شرکت کرده بودند.
در بخش پرسش مهر رئیس جمهوری نیز در سال تحصیلی گذشته چهار هزار و 860 دانش آموز و مربی شرکت کرده بودند که این آمار در سال تحصیلی جاری به پنج هزار و 800 نفر افزایش یافته است.
32 هزار دانش آموز در 489 مدرسه تالش به تحصیل علم مشغول هستند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارد. استان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
7286 / 7106/2007 / 7124
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان دانش آموز فرهنگی هنری قرآن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد