Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-خبرگزاری صدا و سیما نوشت: چین جمعه نارضایتی و مخالفت شدید خود را با گزارش دفاع موشکی آمریکا که در آن «تهدید چین» مطرح شده است، ابراز کرد.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: چین جمعه نارضایتی و مخالفت شدید خود را با گزارش دفاع موشکی آمریکا که در آن «تهدید چین» مطرح شده است، ابراز کرد.

معاون سیما: ۸۰ درصد مردم بیش از ۲۰۰ دقیقه تلویزیون می‌بینند

معاون سیما در نشست جشنواره «جام جم» بیان کرد که ۸۰ درصد مردم ایران بیش از ۲۰۰ دقیقه تلویزیون می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی «جام جم» ضمن قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی جشنواره، گفت: موجه‌ترین افراد برای قضاوت، هدایت و سیاستگذاری جشنواره انتخاب شده اند و مقدمات کار را هوشمندانه برنامه ریزی کرده و پیش برده اند.

رییس جشنواره تلویزیونی «جام جم» افزود: بیش از ۸۰ درصد مردم ایران در روز بیش از ۲۰۰ دقیقه از وقت خود را به تماشای شبکه های تلویزیون اختصاص می‌دهند و رسانه ملی بیشترین تاثیر را در افکار عمومی دارد و عینی کردن این آمار از اصلی ترین ماموریت دست اندرکاران این جشنواره است.

میرباقری با اشاره به اینکه در هیچ جای کشور این حجم محصولات رسانه ای و با چنین کیفیت و اثرگذاری ای تولید نمی شود، تصریح کرد: کمیسیون‌ها و به خصوص بخش مردمی جشنواره بهترین فرصت برای انعکاس تنوع و تکثر تولیدات تلویزیونی و آگاه سازی مردم است.  

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم

در نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی سال ۱۴۰۳، ضمن اشاره به اینکه برنامه «محفل» با ۲۷.۹ درصد و «زندگی پس از زندگی» ۲۷.۱ درصد توجه مخاطبین سازمان صداوسیما بودند، بیان شد که میزان کاربران اپلیکیشن تلوبیون با رشد ۲۵-۲۰ درصدی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی سال ۱۴۰۳ در روز سه شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در سالن کوثر سازمان صداو سیما با حضور سلیم غفوری قائم مقام معاونت سیما، محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، علی بخشی‌زاده معاون صدا، مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما و احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون برگزار شد.

در این نشست، سلیم غفوری پیرامون تعداد هر نوع از برنامه‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد: ما در این ماه ۱۰ برنامه ویژه افطار، ۹ برنامه سحر، ۱۵ برنامه ترتیل خوانی در شبکه‌های مختلف، ۱۵ برنامه مناجات‌خوانی و حدود ۵۰ ویژه برنامه مرتبط با ماه مبارک رمضان داشتیم.

وی افزود: براساس تفکیک ساختار، ۵۰ درصد برنامه‌های ماه رمضان، گفتگو محور، ۱۴ درصد مسابقه، ۲۴ درصد نماوا و کلیپ، ۷ درصد برنامه‌های گزارشی و حدود ۵/۳ درصد هم پویانمایی بوده است.

غفوری ضمن بیان اینکه برای نوروز نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده بود، اظهار کرد: شبکه یک برنامه «ایران دوست داشتنی» را داشت. شبکه دو برنامه «هموطن» و «شصتادیا» را داشت. شبکه سه برنامه‌های «معرکه»، «پانتولیگ» و «مردان آهنین» را داشت. شبکه نسیم نیز برنامه «مهمانی» را داشت.

قائم مقام معاونت سیما خاطرنشان کرد: شبکه نسیم برنامه «برمودا» و «بگو بخند» را نیز پخش کرد. از سویی امسال شبکه چهار سیما برنامه تازه‌ای به نام «سرزمین شعر» داشت که مورد استقبال هم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ادامه، محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما، طی سخنانی گفت: طبق اعلام سازمان صداوسیما، «محفل» با ۲۷.۹ درصد و «زندگی پس از زندگی» ۲۷.۱ درصد توجه مخاطبین سازمان صداوسیما بودند. سال گذشته زندگی پس از زندگی پرمخاطب‌ترین برنامه افطار با ۲۶ درصد مخاطب بود و محفل نسبت به سال قبل رشد داشته است.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون نیز در این نشست، به سه شبکه پر بیننده در مقطع ۲۴ ساعت پایان سال اشاره کرد: طبق آمار تلوبیون در ۲۴ ساعت منتهی به سال، ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ آی پی منحصر بفرد در لحظه سال تحویل شبکه سه را تماشا می‌کردند. بیش از ۴۰ هزار آی‌پی مخاطب شبکه یک بودند و بیش از ۳۰ هزار آی‌پی شبکه دو را تماشا می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی همچنین اظهار داشت: کاربران تلوبیون در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز با اینترنت رایگان خانگی مخابرات، تلوبیون را تماشا می‌کردند.

مدیرعامل تلوبیون ادامه داد: همچنین رشد بسیار خوبی در میزان استفاده از تلوبیون در «بیگ اسکیرین» یا صفحه بزرگ در این ایام به دلیل امکان اینترنت رایگان، ایجاد شد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز تلوبیون بیشترین نصب اندروید تی وی را در میان تمام اپلیکیشن‌ها داشت. این میزان مصرف حدود ۲۵-۲۰ درصد افزایش داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند