Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه زن خرده فروش موادمخدر در محله مولوی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب بررسی موضوع و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم به تازگی مقادیری موادمخدر را از قاچاقچیان خریداری و در مخفیگاه خود در خیابان مولوی پنهان کرده قصد توزیع آن را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تصریح کرد: ماموران محل رفت و آمد متهم را تحت مراقبت قرار دادند و با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند متهم را هنگام خروج از منزل دستگیر و در بازرسی انجام شده از وی مقدار ۱۶ گرم شیشه و ۲۵۶ گرم هروئین کشف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از منزل متهم، ۲ کیلو و ۵۰ گرم شیشه، یک کیلو و ۲۲۰ گرم هروئین و تعداد زیادی اسناد ملکی در تهران و شمال کشور و ... کشف و ۲ نفر از همدستان متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کامیون از مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه خبر داد و گفت که ماموران از مخفیگاه این فرد در جنوب تهران یک دستگاه کامیون باری را نیز کشف کردند.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و نیز محتویات داخل خودرو در سطح خیابان‌های تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که سارقان پس از اعمال مجرمانه اموال سرقتی را به فردی در یکی از خیابان های جنوب تهران فروخته‌اند.

وی با بیان اینکه شناسایی مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی، متوجه شدند که این متهم اموال زیادی را از سارقان خریداری کرده و یکی از مالخرهای حرفه‌ای است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای اجرای عملیات دریافت شد. پس از آن ماموران برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه‌ وی  وارد عمل شدند و پس از انجام مراقبت‌های ویژه، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از مخفیگاه متهم گفت: ماموران در بررسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو سواری ریسپکت، یک دستگاه کامیون باری دایون، هفت عدد ساعت مچی مسروقه و تعداد چهار دستگاه گوشی تلفن همراه را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم دیگر  و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار دارد و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماموران پلیس مراغه رشوه دلار و سکه را رد کردند
  • دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد
  • کشف کامیون از مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای در تهران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • اجرای طرح نوروزی جمع‌آوری خرده‌فروشان موادمخدر در کردستان
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر