Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:13:45 GMT

رسانه ها بسترهای وقوع انقلاب را تشریح کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۷۵۸

رسانه ها بسترهای وقوع انقلاب را تشریح کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا نورالله اکبری روز شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان اظهار داشت: رسانه ها باید ادبیات و واژگانی را بکار بگیرند که بیشترین نزدیکی با ادبیات نسل امروزی داشته باشد تا فضای تعاملی و ارتباط بین نسل های گذشته ای که انقلاب کردند با نسل های فعلی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رسانه ها و روابط عمومی ها باید انتظارات و توقعات مردم را به درستی به مسئولان منتقل و نباید صرفا به عنوان بلندگوی دستگاه های اجرایی عمل کنند .
اکبری بر بیان درست و واقع بینانه مسائل تاکید کرد و یادآور شد: فضای مجازی جلوتر از فضای مکتوب عمل می کند چون زبان واژگانی مشترکی با نسل جوان و امروزی دارد و.
معاون فرماندار لاهیجان با اشاره به پیشرو بودن شهرستان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خواستار تبیین این نقش برای نسل های کنونی شد.
کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر لاهیجان با شرکت نمایندگان جمعی از رسانه های مکتوب در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد و نحوه برگزاری هرچه با شکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با ارائه راه حلی هایی مناسب ، مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان لاهیجان در شرق استان گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی نسل جوان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در جلسه‌ای با حضور مسئولان استان و شهرستان، مطالبات کارگران سنگ آهن مرکزی ایران-بافق و مصوبات شورای تأمین استان در این رابطه بررسی شد.    شاه حسینی معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: بحث ۲ درصد فروش سنگ آهن که توسط امام راحل مصوب شده است، مورد تأکید شورای تأمین استان است و حتما باید ادامه پیدا کند.   وی افزود: سهام ترجیحی کارگران سنگ آهن مرکزی مورد تأکید و از مطالبات استان از صندوق بازنشستگی فولاد کشور است.    شاه حسینی بیان کرد: قبل از اینکه سهامی در بورس عرضه شود، حق و حقوق کارگران و شهرستان، نحوه ورود به بورس، ۲ درصد و...، در امیدنامه باید موردنظر قرار گیرد.   وی ادامه داد: در زمینه طرح‌های توسعه‌ای، تکمیل زنجیره فولاد باید اتفاق بیافتد و استاندار پیگیر تامین خوراک است چراکه این مطالبه برحق کارگران است.    معاون امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در مورد بحث انتقال حساب‌های بانکی شرکت به شهرستان، طبق مصوبه مورد تاکید و پیگیری است و حتما باید انجام شود.    وی خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق جزء مؤثرترین بنگاه‌های اقتصادی منطقه است که همه ما در استان و شهرستان پیگیر هستیم این مجموعه مثل سابق بدرخشد و حقوق آن محقق شود.   گفتنی است در این جلسه که در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، معاون امور اقتصادی استانداری یزد، اعضای شورای شهر و شورای کارگری سنگ آهن مرکزی ایران-بافق حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند