Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:45:50 GMT

تمرینات‌پرسپولیس‌درتهرانسربرگزارمیشود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۷۷۲

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از دوحه، تمرینات خود در تهران را در ورزشگاه نفت تهرانسر دنبال خواهد کرد. ناطقان: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در بازگشت از دوحه تمرینات خود را از روز چهارشنبه آغاز می‌کنند. این تمرینات با توجه به پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس و حسین علیپور مشاور اداری باشگاه و در اختیار گرفته شدن مجموعه نفت تهرانسر، در این محل دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق توافق‌های به عمل آمده با مسوولان این مجموعه، پرسپولیس بازی دوستانه پایانی خود در دوره آماده‌سازی را هم در این مجموعه انجام خواهد داد. ضمنا با توجه به شرایط خاص این مجموعه، تمرینات و بازی‌ها، پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

همچنین تمریناتی که در آنها امکان حضور نمایندگان رسانه‌ها وجود خواهد داشت، متعاقبا از سوی روابط عمومی باشگاه اعلام می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: تمرینات ، پرسپولیس ، تهرانسر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس تهرانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات